Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین دورنت در معرض ویروس کوید-19 قرار داشته و به همین خاطر باید وارد قرنطینه شود.

کوین دورانت مشکوک به ابتلا به کرونا است و حالا باید 7 روز قرنطینه باشد.

کوین دورنت، ستاره بروکلین نتس اخیرا با فردی که تست کرونایش مثبت شد در تماس بوده است و حالا بر اساس پروتکل‌های ایمنی لیگ NBA باید 7 روز را در قرنطینه سپری کند و در این مدت 4 بازی آینده نتس را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروکلین نتس که همین حالا از پنج بازی اخیر نتیجه چهار دیدار را به حریفان واگذار کرده باید دوره بدون دورنت را از بامدداد چهارشنبه و بازی برابر یوتا جز آغاز کند. نتس پس از آن به مصاف فیلادلفیا سونی سیکسرز، بهترین تیم حال حاضر کنفرانس شرق قرار می‌گیرد و سپس باید با ممفیس گریزلیز و اوکلاهاما سیتی تاندربازی کند. حال اگر در این مدت، تمام تست‌های کرونای دورنت منفی باشند، زودترین تاریخی که این ستاره می‌تواند به زمین بازگردد دوازدهم ژانویه و بازی برابر دنور ناگتس خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از آدرین وجناروسکی، دورنت که در ماه مه سال اخیر به کوید-19 مبتلا شده بود از آن زمان آنتی بادی دریافت کرده و در روزهای اخیر هم سه تست منفی داشته است. بر اساس پروتکل‌های ایمنی NBA برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان به بیماری کرونا، افراد خانواده و سایر نزدیکان بازیکنان به طور مرتب تست کرونا می‌دهند و اگر نتیجه یکی از این تست‌ها مثبت باشد، خود بازیکن وارد روند پروتکل و قرنطینه خواهد شد.

 

اخبار داغ 

پرونده ویلموتس به روزبه وثوق احمدی سپرده شد | تلاش برای رد ادعاهای مرد بلژیکی در CAS احضار چهره های ورزشی به اتهام قمار و شرط بندی ادامه دارد قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 سرخیو راموس و رئال مادرید؛ اختلال جدی در مذاکرات تمدید قرارداد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است

به گزارش همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 847454 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر