Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر موسوی لارگانی در مورد دلایل افزایش سرقت در سطح جامعه که انتقادات و نارضایتی عمومی را به همراه آورده است، گفت: متاسفانه این روزها شاهد افزایش ارتکاب سرقت در سطح جامعه هستیم و در این مورد دله دزدی‌ها بیشتر شده‌اند، چرا که هم تورم سنگین در کشور وجود دارد و هم آمار بیکاران افزایش یافته است.

به گزارش رکنا ، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش موج بیکاری در کشور، ادامه داد: بسیاری از کارخانجات در پی اعمال تحریم‌ها و شیوع کرونا به دلیل عدم توانایی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز و سرمایه در گردش تعطیل شده‌ و در پی آن تعداد زیادی از افراد بیکار شده‌اند، بنابراین وقتی افراد شغلی نداشته باشند و قادر به تامین زندگی خود و خانواده‌هایشان نباشند مرتکب خلاف می‌شوند که البته این مسئله نمی تواند دلیلی بر ارتکاب این جرم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عدم برخورد قاطع با سارقان از دیگر دلایل افزایش این جرم در سطح جامعه است، کما اینکه سارقان را دستگیر می‌کنند، اما برخورد لازم با این مجرمان صورت نمی‌گیرد.

امکانات ناکافی نیروی انتظامی در برخورد با سارقان

موسوی لارگانی اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز برای برخورد با سارقان از نیروی انسانی و امکانات کافی برخوردار نیست، کما اینکه در حوزه انتخابیه‌ام چارتی که برای تامین نیروی انسانی نیروی انتظامی تعریف شده، کمتر از 50 درصد تکمیل شده است و این در حالی است که این بخش نیازمند بکارگیری نیروهای ماهر و آموزش‌دیده است، بنابراین لازم است سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام نیرو را به نیروی انتظامی بدهد که بتواند بدنه خود را جهت برخورد با مجرمان تقویت کند.

زندان گنجایش نگهداری از سارقان را ندارند

وی عنوان کرد: البته ندامتگاه‌ها نیز گنجایش نگهداری از جمعیت کثیری از سارقان را ندارند که رفع این معضل هم نیازمند تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل امکانات و توسعه فضاها در این بخش است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه باید حکم قطع ید برای سارقان صادر شود، یادآور شد: استکبار جهانی در این زمینه، ایران را زیر ذره‌بین قرار داده‌ و حتی اجرای احکام اسلامی را زیرسوال می‌برد و این موضوع دست قضات را بسته است، اما حکم قطع دست باید برای سارقان اجرا شود تا این مجرمان دست از شرارت بردارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت سارقان زندان اخبار حوادث مجلس حکم سارقان شرارت قطع دست کرونا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس مرد خودکشی بازیگر سینما و تلویزیون فیلم ایران کرونا بورس درگذشت کودک نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، در این نشست که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان و مدیران دو وزارتخانه و در وزارت اقتصاد برگزار شد، راهکار‌های تامین مالی توسعه ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان و ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان‌های گیلان و مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

تامین مالی ریالی این پروژه‌ها و استفاده از فاینانس کشور چین از جمله راهکار‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت و ضرورت تامین امنیت غذایی کشور و نقش این اراضی در افزایش تولید محصولات مهم کشاورزی از جمله ذرت، سویا و برنج مقرر شد در خصوص یکی از روش‌های تامین مالی از طریق فاینانس خارجی یا استفاده از منابع ریالی بانک‌های کشور تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، با اجرای این طرح‌ها نزدیک به سه میلیون تن افزایش تولید در بخش محصولات کشاورزی کشور ایجاد خواهد شد و میزان منابع لازم برای اجرای این طرح‌ها نیز در حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد