Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهسا کدخدا بازیکن تیم پیکان به عنوان امتیازآورترین بازیکن روز نخست مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون آغاز ‌و با دو دیدار پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مسابقه امروز، تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی‌پوشان سایپا با شکست سه بر صفر حریف به نخستین پیروزی خود در این مرحله از مسابقات دست یافتند و در صدر جدول قرار گرفتند. تیم‌های شهرداری قزوین و پیکان نیز در دومین مسابقه امروز به رقابت پرداختند که پیکانی‌ها با شکست سه بر یک نماینده قزوین به نخستین برد خود در مرحله نهایی دست یافتند. بر اساس گزارش کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال، مهسا کدخدا بازیکن تیم پیکان با کسب 17 پوئن در دیدار با شهرداری قزوین، به عنوان امتیازآورترین بازیکن روز نخست مرحله نهایی لیگ برتر بانوان معرفی شد. فهرست امتیازآورترین بازیکنان دو دیدار روز نخست مرحله نهایی، به قرار زیر است: ذوب‌آهن صفر – سایپا 3 (مهسا صابری از تیم سایپا با 14 امتیاز) شهرداری قزوین یک – پیکان 3 (مهسا کدخدا از تیم پیکان با 17 امتیاز) انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امتیازآورترین بازیکن روز نخست مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین دیدار تیم های طبیعت و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد که طی آن شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب آهن با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ صاحب برتی شدند. این نتیجه در حالی به دست آمد که طبیعت در دیدار نخست صاحب برتری شده بود. بدین ترتیب دو تیم از حیث تعداد برد و باخت در عدد یک مساوی شدند. مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود.در تیم ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم طبیعت به پیروزی رسید. کد خبر 6092052

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد