Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناینگولان، زانیولو را شبیه خود می داند اما امیدوار است سرنوشت متفاوتی برای زانیولو در رم رقم بخورد.

نیکولو زانیولو، بازیکن 21 ساله آاس رم که درگیر دومین مصدومیت خود از ناحیه رباط صلیبی زانو طی یک سال اخیر است، با حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی روبرو شده است. دامنه این حواشی به حدی گسترده شده که حتی آینده حرفه ای او را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجا ناینگولان که حواشی مختلفی را طی دوران حضورش در رم تجربه کرد، توصیه هایی برای نیکولو زانیولو دارد. ناینگولان در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت:

می بینم که زانیولو دقیقا در همان مسیری است که من قرار داشتم و زجر کشیدم. او جلوی چشم همه قرار گرفته است. من هزینه اش را پرداختم. تایید می کنم که اشتباهاتی داشتم و باید به شکل دیگری رفتار می کردم اما مشکل اینجاست که وقتی به هدف عده ای تبدیل شوید، اوضاع دگرگون می شود. کسی را می شناسید که در زندگی خود دچار اشتباه نشود؟

اکنون خودم را در زانیولو می بینم. به او حمله می شود؛ در شبکه های اجتماعی مسخره اش می کنند. بهترین کار نادیده گرفتن این مسائل و بی توجهی است. من معلمی نیستم که بخواهم درس زندگی بدهم اما تنها راه برای زانیولو این است که پاسخ این چیزها را در زمین بازی بدهد. او باید قوی بماند و رو به جلو حرکت کند. به زودی با اولین بازی های خود، پاسخ منتقدان را خواهد داد.

آاس رم؟ همین چند روز پیش در شهر رم بودم و چند نفر از هواداران درخواست کردند که به تیم برگردم. شنیدن این چیزها واقعا خوشایند است چون نشان می دهد آنها هنوز من را فراموش نکرده اند و اثری از خود در رم باقی گذاشته ام.

در همین رابطه بخوانید:

نیکولو زانیولو: صفحه اینستاگرام خود را غیرفعال می کنم چون زندگی من در زمین فوتبال است نیکولو زانیولو با حواشی متعدد در زندگی شخصی خود روبرو شده است

 

اخبار داغ 

پرونده ویلموتس به روزبه وثوق احمدی سپرده شد | تلاش برای رد ادعاهای مرد بلژیکی در CAS احضار چهره های ورزشی به اتهام قمار و شرط بندی ادامه دارد قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 پیش بازی میلان - یوونتوس؛ بزنگاه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیکولو زانیولو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی فوتبال جهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از سرمربیگری زیدان در من یونایتد تا دلیل غیبت موراتا مهاجم اتلتیکومادرید در لالیگا را در بسته حواشی فوتبال جهان مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • حواشی فوتبال جهان
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏