Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید رحمتی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری این اداره کل با اشاره به حمایت های گسترده صورت گرفته از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در ماه های پایانی سال گذشته و تعطیلی گسترده مشاغل و فعالیت های فرهنگی و هنری، مدیر کل استان بر لزوم حمایت از خسارت دیدگان تاکید داشتند که در این راستا تاکنون بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات به افراد و مشاغل متضرر شده پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده صندوق اعتباری هنر در لرستان افزود: در طی چند ماهه ی گذشته و با آغاز طرح اعطای هنرکارت به اعضای صندوق اعتباری هنر نیز بیست و هفت میلیارد ریال تسهیلات به ۱۸۳۳ نفر پرداخت شده است که لرستان را در رده ی استانهای موفق کشور در اجرای این طرح قرار داده است.

وی سپس ابراز داشت: به این مبالغ باید اختصاص دو میلیارد و یکصد میلیون تومان تسهیلات تحفه به نزدیک به ۱۷۰ طرح استان در چهار حوزه فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای را اضافه کرد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان همچنین با اشاره به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان وام چهار درصد به هنرمندان و اصحاب فرهنگ استان، اضافه کرد: تاکنون بالغ بر پنجاه میلیون تومان کمک بلاعوض نیز به اعضای صندوق در استان پرداخت شده است.

رحمتی در پایان بر لزوم حمایت از مربیان و مدرسین رشته های مختلف هنری تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: با تلاش های صورت گرفته ۳۴۴ مربی جهت صدور کارت صلاحیت تدریس ثبت نام شده اند تا از ظرفیت آنان در آموزشگاه های و انجمن های هنری استفاده شود. 

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران