Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از توزیع ۱۰۰۰ کوله لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی به ارزش ۶۴۰ میلیون ﷼ خبر داد.

کرم یاری ۱۶ دی‌ماه، با بیان اینکه خیرین و نیک اندیشان به واقع دین خود را در این طرح «پازل همدلی» ادا کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۰۰۰ کوله‌پشتی پر از لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی به همت خیرین و ابتکار همکاران در بهزیستی کشور در قالب پویش پازل همدلی به ارزش ۶۴۰ میلیون ﷼ تهیه و بین این عزیزان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح پازل همدلی شهرستان الیگودرز بیشترین میزان جذب را به ارزش ۱۲۱ میلیون ﷼ با ۱۷ درصد سهم و شهرستان رومشکان کمترین میزان جذب و سهم را داشته است، تصریح کرد: امید است این طرح‌ها و پویش‌ها ادامه داشته باشد و بتوانیم به همت خیرین و دست‌های مهربانی که از آستین نیک اندیشان بیرون می‌آید در راستای اهداف سازمانی گام برداریم.

یاری هدف از اجرای طرح پازل همدلی را تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند و برابری آموزشی عنوان کرد و افزود: مردم استان با وفاق و همدلی و خرید این قطعات به ارزش ۱۰۰ هزار ﷼ در شادی این کودکان و نشاندن لبخندی که بر لبان این عزیزان می‌نشیند مشارکت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزيستي پویش بهزیستی لرستان لرستان بهزیستی دانش آموزان نیازمند پازل همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • معلمی با کوله باری از خاطرات مبارزه با ظلم و ستم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان