Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای منچستریونایتد طی دو سال اخیر در لیگ برتر 26 پنالتی گرفته شده و تعداد پنالتی های لیورپول طی پنج سال و نیم اخیر یعنی در دوران کلوپ 30 مورد بوده است. اگرچه ادعای سرمربی لیورپول کمی اغراق آمیز است اما او به درستی به تعداد زیاد پنالتی های منچستریونایتد اشاره کرده است.

پس از شکست 1-0 لیورپول مقابل ساوتهمپتون، یورگن کلوپ مدعی شد منچستریونایتد طی دو سال اخیر از 5 سال و نیم حضور او در لیورپول بیشتر صاحب پنالتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ گفت:

منچستریونایتد طی دو سال، از من طی پنج سال و نیم بیشتر صاحب پنالتی شده است... آیا این تقصیر من است؟ نمی دانم چگونه این طور می شود. 

اما از نظر آمار و ارقام به بررسی ادعای یورگن کلوپ می پردازیم. برای منچستریونایتد طی دو سال اخیر در لیگ برتر بیش از هر تیمی، 26 پنالتی گرفته شده است. این تعداد برای لیورپول دقیقا نصف یعنی 13 پنالتی بوده است. از زمان نشستن یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول طی پنج سال و نیم اخیر، تعداد پنالتی های شیاطین سرخ 40 و تعداد پنالتی های قرمزهای آنفیلد 30 بوده است.

تیم های رکورددار پنالتی در لیگ برتر طی 2 سال اخیر
مقایسه تعداد پنالتی های منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر از زمان نشست یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول

البته در تاریخ لیگ برتر انگلیس هیچ تیمی به اندازه لیورپول از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی نشده است. برای این تیم در تاریخ لیگ برتر 167 ضربه پنالتی گرفته شده که 130 مورد گل شده است. تیم های رکورددار پنالتی در تاریخ لیگ برتر به شرح زیر هستند:

لیورپول: 167 پنالتی و 130 گل منچستریونایتد: 162 پنالتی و 120 گل آرسنال: 154 پنالتی و 113 گل چلسی: 146 پنالتی و 124 گل تیم های رکورددار بیشترین گل زده از روی نقطه پنالتی در تاریخ لیگ برتر

اخبار داغ 

پرونده ویلموتس به روزبه وثوق احمدی سپرده شد | تلاش برای رد ادعاهای مرد بلژیکی در CAS احضار چهره های ورزشی به اتهام قمار و شرط بندی ادامه دارد قهرمان کشتی آزاد ایران درگذشت بهترین گلزنان قرن 21 پیش بازی میلان - یوونتوس؛ بزنگاه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تعداد پنالتی لیگ برتر سال و نیم سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال آرنه اسلات به لیورپول و جانشین این مربی پس از پایان همکاری یورگن کلوپ با لیورپول، پررنگ‌ شده است.

گفته می‌شود سرمربی فاینورد با مدیران لیورپول‌ که به دنبال جانشینی برای یورگن کلوپ هستند، مذاکره کرده است.

فرانک دی بوئر، مربی سابق تیم ملی هلند، درباره این پیشنهاد گفت:"این همکاری فوق العاده خواهد بود. البته این اتفاق برای مربیان هلندی، به خصوص برای اسلات، خیلی قابل توجه خواهد بود."

سرمربی سابق تیم ملی با تمجید از آرنه اسلات ادامه داد:"او خیلی خوب کار کرده است. اسلات نشان داده که می‌تواند یک تیم بسازد."

سیم دی یونگ نیز در استودیو ویاپلی از انتقال آرنه اسلات به لیورپول استقبال کرد:"فکر می‌کنم فاینورد و لیورپول هنوز تا حدودی مانند هم هستند. فاینورد کمی شبیه لیورپول هلند است و لیورپول فاینورد انگلیس است. این تصمیم انتقال خوبی خواهد بود. امیدواریم که تن‌هاخ نیز در یونایتد بماند و سپس دو مربی هلندی را مقابل یکدیگر ببینیم."

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏