Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان و بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های استان اصفهان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان خطاب به دادستان استان اصفهان بیانیه‌ای صادر کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در ایامی که داغ فراق سردار عزیزمان آرامش را از قلوبمان گرفته است، در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شاهد توهین هفته‌نامه‌ای موسوم به «صدا» به سیدالشهداء مقاومت بودیم، هفته نامه صدا در صفحه اول شماره ۵۱ خود با انتشار عکس شهید بزرگوار، مطلبی با عنوان «میراث ترور» را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه تصریح شده است: صاحب امتیاز و مدیرمسؤول این هفته‌نامه آقای علی راعی است، ایشان دارای سابقه تخلفات متعددی در حوزه مطبوعات است که به عنوان نمونه در شماره ۲۲ همین نشریه در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ مطلبی را به عنوان «دو راهی جنگ و صلح» چاپ کرده بود، لذا پرونده ایشان در هیأت منصفه مطبوعات مورد رسیدگی قرار گرفته و به اتهام فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی و نادیده گرفتن مصوبه دبیرخانه شورای امنیت ملی با شکایت مدعی‌العموم محکوم شده است.

در این بیانیه عنوان شده است: همانطورکه مستحضرید، سیدالشهداء مقاومت، سردار دل‌هاست و محبوب همه اقشار جامعه است، این اقدام توهین آشکار به عموم ملت ایران به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم انقلابی است.

در ادامه بیان شده است: بنابراین ما دانشجویان فعال تشکل‌های دانشجویی از شما دادستان محترم و انقلابی استان خواستاریم اقدامات لازم نسبت به پیگیری و برخورد قاطع و قانونی با عاملان این توهین علی‌الخصوص صاحب امتیاز و مدیرمسؤول این هفته نامه مبذول فرمائید.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: نشریه صدا علی راعی سالگرد سردار سلیمانی استان اصفهان هفته نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی دستگیری صدها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آن کشور، سرپرست دانشگاه گیلان در حمایت از دانشجویان دستگیرشده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به ۳۸ نفر از رؤسای دانشگاه‌های ایالات متحده از جمله هاروارد، اموری، کلمبیا نامه‌ای ارسال کرد.

در متن این نامه آمده است:

خبر تأسف بار دستگیری ده‌ها نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه شما توسط پلیس آمریکا موجب احساس نگرانی شدیدی در جامعه دانشگاهی شده است.

همان‌گونه که مستحضرید دانشجو و استاد باید بتواند روحیه عدالت‌خواهی خود را حداقل در محیط علمی دانشگاه، آزادانه به نمایش گذارد. در چند ماهه اخیر رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را به طور عمدی به قتل رسانده است.

مسلماً دانشجویان و استادان عدالت‌خواه در هر جایی که باشند نمی‌توانند رواج ظالمانه‌ی چنین رفتار و برخورد ددمنشانه‌ای را تحمل کنند. همانگونه که هیچ انسان آزاده‌ای مطابق با فطرت پاک خود نمی‌تواند آن را تحمل نماید. سکوت شما در برابر چنین رفتار ددمنشانه و نظاره‌گر بودن این صحنه‌های دلخراش موجبات حیرت فرهیختگان دانشگاهی را فراهم آورده است.

از شما انتظار می‌رود که این جنایات را محکوم کرده و به دانشجویان و استادان غیور خود فرصت اعتراض دهید. با توجه به استقلال جامعه دانشگاهی و منع ورود نیروهای امنیتی به این مراکز، سزاوار نیست که دانشجویان و استادان را به دست مأموران سرکوبگر بسپارید. لطفاً به احترام انسانیت دستور دهید همه دانشجویان و استادان آزاد شده و به نحوه مقتضی از آنها دلجویی شود.‌

کد خبر 6094305

دیگر خبرها

  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا