Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:08:53 GMT

آیندگان هرمزگان دلسوختگان اهل بیت قم را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۶۲۰۹

آیندگان هرمزگان دلسوختگان اهل بیت قم را شکست داد

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، در این رقابت‌ها در نیمه نخست این دیدار تیم آیندگان هرمزگان با به نمایش گذاشتن یک بازی دیدنی، چهار بار دروازه حریف را باز کرد. 
در نیمه دوم تیم دلسوختگان اهل بیت قم برای جبران گل‌های خورده از همان آغاز  دست بکار شد و بعد از چند موقعیت موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این نیمه بازیکنان آیندگان هرمزگان از اشتباهات بازیکنان قم بهره بردند و سه گل دیگر را به ثمر رساندند تا سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.
هفدهم دیماه در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها نیز سه دیدار بین تیم‌های پدیده فیروزکوه با آیندگان هرمزگان، بازی دوم دلسوختگان اهل بیت قم با آروین قالاماکو و بازی سوم را سبحان فلز گرمسار با جنرال ویندسقز انجام خواهند داد.
در پایان دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور نیز که به میزبانی بندرعباس برگزار شد، تیم سبحان فلز گرمسار با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد.
 تیم پدیده فیروزکوه با ۹ امتیاز در مکان دوم و دلسوختگان اهل بیت قم با هشت امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به آیندگان هرمزگان در مکان سوم ایستاد.
 آیندگان هرمزگان نیر با هشت امتیاز در جای چهارم، تیم آروین قالا ماکو با سه امتیاز پنجم و جنرال ویند سقز با ۲ امتیاز در مکان ششم جای گرفت.
 در  پایان این مرحله از مسابقه لیگ دسته دوم فوتسال  باشگاه های کشور از هر گروه ۲ تیم و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور راه  خواهند یافت.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان هرمزگان اخبار کنکور دلسوختگان اهل بیت قم آیندگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی

دو تیم مدعی آرسنال و سیتی حریفانشان را در لیگ برتر شکست دادند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر ولورهمچتون نشان داد هیچ نشانه ای از تزلزل ندارد و مدعی جدی قهرمانی است.

در این دیدار ارلینگ هالند پوکر کرد و چهار بار برای تیمش گلزنی کرد که دو گل از روی نقطه پنالتی بود. 

خولیان آلوارس دیگر گل سیتی را به ثمر رساند و هوانگ هی چان نیز برای ولورهمپتون گلزنی کرد.

پیش از این بازی آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی، لئاندرو تروسار و  دکلان رایس برای توپچی ها گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس آرسنال ۸۳ امتیاز دارد و منچسترسیتی با ۸۲  امتیاز دوم است. همچنین لیورپول با ۷۵ امتیاز در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال