Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس گفت: منطقه زرخیز مغان در حوزه کشاورزی و دامپروری ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده در حال حاضر این منطقه در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است. - اخبار استانها -

عباس جهانگیرزاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در منطقه مغان و شهرستان های شمال استان اردبیل برای حل مشکلات و اشتغالزایی برای جوانان استفاده کنیم و با این اقدامات در تحقق شعار جهش تولید نیز موثر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مغان در تولید محصولات کشاورزی کشور نقش مهمی دارد افزود: منطقه زرخیز مغان در حوزه کشاورزی و دامپروری ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده در حال حاضر این منطقه در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته و امروز عملیات اجرایی پالایشگاه دانه های روغنی در پارس آباد آغاز می‌شود.

جهانگیرزاده از کلنگ زنی احداث اولین پالایشگاه تولید سوربیتول خاورمیانه در دشت مغان خبر داد و تصریح کرد: امروز در راستای حمایت از تولید، تلاش برای اشتغال جوانان، توسعه منطقه و رفع محرومیت و مشکلات اولین پالایشگاه دانه های روغنی کشور با عنوان تولید سوربیتول خاورمیانه کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث این مجموعه تولیدی آغاز خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی در ارومیه: هیچ نگرانی برای صادرات سیب آذربایجان غربی وجود نداردبرگزاری جلسه کمیسیون کشاورزی برای بررسی علل آلودگی هوای تهرانبررسی آلودگی هوای تهران در نشست امروز کمیسیون کشاورزی

نماینده مردم شمال استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای این پروژه بیان کرد: این پالایشگاه با اعتباری بیش از 12 هزار میلیارد ریال راه اندازی می‌شود که 50 درصد این سرمایه آورده سرمایه گذار مربوطه است و 50 درصد دیگر نیز از محل اعتبارات بانکی تامین شده است که از طریق بانک‌های کشاورزی، ملی و سپه اعتبارات لازم به میزان 6 هزار میلیارد ریال برای اجرای این پروژه مهم تبدیلی - پالایشی تامین شده است.

وی با اشاره به تلاش مردم منطقه مغان در عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: احداث پالایشگاه دانه های روغنی اهمیت ویژه و بسیار حیاتی در حمایت از کشاورزان و فروش تولیدات دانه های روغنی مزارع منطقه داشته و به جهت اشتغال آفرینی برای چند صد نفر تاثیر چشم گیری در اشتغال مستقیم بیکاران منطقه ای نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/146/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر

محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شیراز اظهار کرد: از امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب خام در سطح ۲۷۰ هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است. 

این مقام مسئول با بیان اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری نزدیک به ۲۰ دستگاه تراکتور و ۵ دستگاه لودر در حال انجام است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ۱۰ قطعه از مزارع تا پایان روز به اتمام برسد. 

او با بیان اینکه کار امحای مزارع به دستور مقام قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر آلودگی مزارع در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز قرار گرفته است، گفت: این عملیات با مشارکت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های هم‌پوشان برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده است. 

میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، اضافه کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های مربوطه به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی به جهت صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت، افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری همه دستگاه هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور