Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس اورسجی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این چند ماه پنج مرحله اردو برای زنان و مردان برای حضور در بازی‌های ساحلی کبدی آسیا برگزار کردیم که ۲ مرحله در خوزستان، ۲ مرحله در بندرعباس و یک مرحله در تهران برگزار و نیز ۲ مرحله دیگر را به صورت مقدماتی و جدای از این پنج مرحله برپا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کبدی‌کاران در اردوی پایانی رشد چشمگیری داشتند و زنان نیز چون پیش از این در بازی‌های ساحلی شرکت نکردند، عقب‌تر از مردان بودند. حتی قبل از برگزاری اردوها به هیات‌های استانی اعلام کردیم که کبدی‌کاران باید با تست پی‌سی‌آر در اردو شرکت کنند. هزینه زیادی صرف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد و چاره‌ای نداشتیم.

رییس فدراسیون کبدی در پاسخ به این پرسش که بازی‌های ساحلی چین در فروردین ماه به صورت قطعی برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: در این چند روز خبری به دست ما رسید مبنی بر اینکه شورای المپیک ستاد بازی‌های چین اعلام کرده است که این بازی‌ها به تعویق می‌افتد و به احتمال زیاد تا ۱۰ روز آینده تاریخ قطعی برگزاری این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بازی‌ها یک یا ۲ ماه به‌تعویق بیفتد، روند برگزاری اردوها تغییر می‌کند اما اگر ۶ ماه یا یکسال به‌تعویق بیفتد باید تدبیر دیگری بیندیشیم. در هر صورت با این شرایط به جرات می‌توانم بگویم که مردان کبدی ساحلی شانس زیادی برای کسب مدال طلای در بازی‌های آسیایی ساحلی دارند آنان بالاست.  در بخش زنان گرچه آنان به آمادگی ۵۰ یا ۶۰ درصدی رسیدند اما توقع کسب مدال را با توجه به حضور کشورهای مطرح در کبدی ساحلی از آنان نداریم.

اورسجی درخصوص وضعیت تیم ملی کبدی یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ مسابقات انتخابی را برگزار می‌کنیم و هر ۲ ماه یکبار اردو برای کبدی‌کاران برپا خواهد شد تا آنان را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ آماده کنیم.

برچسب‌ها عباس اورسجی چین فدراسیون کبدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عباس اورسجی چین فدراسیون کبدی عباس اورسجی چین فدراسیون کبدی اخبار کنکور بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک