Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ محمدحسن خلجی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: متاسفانه برخی افراد به ویژه جوانان بدون توجه به قوانین و مقررات، بی محابا با سرعت غیرمجاز و به صورت تهاجمی رانندگی می کنند که این نیز حادثه ساز بوده و بطور قطع و یقین خالی از تهدید و خطر نیست.

وی با بیان اینکه تعداد واژگونی خودروها نیز در زنجان بیشتر شده است، اظهار داشت: از ساعت ۲ بامداد تا ۶/۵ صبح امروز /۱۶ دی ماه/ ۲ مورد حاددثه واژگونی خودروی سواری در شهر زنجان اتفاق افتاد که هرچند تلفات جانی نداشت اما منجر به جرح و خسارت مالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خلجی تصریح کرد: یکی از واژگونی ها در ساعت ۲ بامداد در بلوار شریعتی و دیگری نیز در مابین میدان مدرس و میدان ارتش، رخ داد و رانندگان هر ۲ خودروی سواری به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی با بیان اینکه این خودروهای واژگون شده به ترتیب پراید و ال نود بودند اظهار داشت: متاسفانه برخی رانندگان خاطی و قانون گریز که اغلب جوان نیز هستند در پی خلوتی خیابان ها که ناشی از اعمال محدودیت‌های کرونایی به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس است با سرعت غیرمجاز رانندگی کرده و برای خود، سرنشینان، دیگر رانندگان و حتی عابرین پیاده حادثه ساز می شوند.

 

خلجی افزود: اعمال محدودیت های کرونایی و خلوتی خیابانهای سطح شهر، دلیل بر رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تحریک بر سرعت بالا نیست و رانندگان متخلف یقین بدانند که تخلف آنان توسط دوربین ها و ماموران پلیس راهور، ثبت و ضبط شده و بدون هیچ اغماضی مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

 

وی تصریح کرد: سرعت و همچنین حواس پرتی رانندگان علت اصلی واژگونی خودروها است و لازم است رانندگان با سرعت مجاز حرکت کنند و از مکالمه با تلفن همراه و سرنشینان و بازی با کودک در حین رانندگی به جد خودداری کنند تا دچار چنین حادثه ای نشوند.

 

 خلجی اظهار داشت: از ابتدای سال تا به امروز ۲۷ نفر بر اثر تصادفات رانندگی درون شهری این استان در سر صحنه کشته شده اند که در هشت ماه پارسال تعداد فوتی ها ۲۶ نفر بود.

 

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: با وجود تغییر رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان از نارنجی به زرد، محدودیت‌های تردد خودروها در درون شهرهای این استان همچنان به قوت خود باقی است و رانندگان متخلف از سوی پلیس راه و راهور مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

 

خلجی، با بیان اینکه درحال حاضر شهرستان ابهر در وضعیت نارنجی به سر می برد افزود: براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، در حال حاضر ورود کلیه خودروهای پلاک غیربومی به این استان ممنوع است و رانندگان در صورت بی توجهی به موضوع و اصرار بر ورود به شهرهای این استان، جریمه خواهند شد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین