Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شیوه آزمون های برخط برای آزمون های پایان ترم نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به گروه های آموزشی، اساتید و دانشجویان ابلاغ شد. 

بر اساس این شیوه نامه هر سؤال در یک صفحه نمایش داده خواهد شد.

در این شیوه نامه تاکید شده است به دلیل متفاوت بودن تاکسونومی بعضی سئوالات و برای جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویانی که نیاز به بازبینی سئوالات سخت تر و یا نیازمند به تفکر بیشتر دارد، امکان بازگشت به سئوالات قبل، برای حداکثر ۱۰ درصد سئوالات به انتخاب دانشجو فراهم شود و این موضوع، مؤکدا  قبل از برگزاری آزمون به دانشجویان اطلاع داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است سئوالاتی که دانشجو قصد بازگشت به آن را در محدوده مجاز (حداکثر ۱۰ درصد) دارد، حتما در سامانه با زدن تیک مشخص کند و این موضوع از طریق پیامک توسط اداره خدمات ماشینی به اطلاع دانشجویان برسد.

دانشجویان حداکثر تا ۱۰ دقیقه بعد از شروع آزمون، مجاز به شرکت در آزمون هستند.

به هر سئوال زمان جداگانه اختصاص داده نمی شود و زمان کلی آزمون نیز بر اساس هر سئوال با پیشنهاد استاد درس و تایید کمیته اجرایی دانشکده تعیین می شود. با این حال، زمان برای هر سئوال چهار گزینه ای، حداقل ۴۵ ثانیه است.

لازم است مواردی که دانشجو در فرصت پایانی آزمون، نسبت به وارد کردن پاسخ سئوالات در سامانه اقدام می کند و یا بر روی یک سئوال توقف بیش ازحد دارد، توسط اداره آزمون ها رصد و استخراج شود و به دانشجویان خاطی نیز اطلاع رسانی شود که پس از بررسی، در صورت تشخیص و صلاحدید مراجع ذیربط، ضمن ابطال آزمون مربوطه، دانشجو موظف به شرکت مجدد در آزمون است.

در این شیوه نامه یادآور شده است، نسبت به اجرای مصوبه قبلی مبنی بر تحویل سئوالات توسط استاد/ مسئول درس به مرکز آزمون دانشکده/ دانشگاه در موعد مقرر و یا تایید سئوالات در بازه زمانی معین تأکید به عمل آمد. مسئولیت نظارت بر عملکرد اساتید در این زمینه مستقیما  به عهده معاونین آموزشی دانشکده ها است.

مقرر شده است اسامی اساتید/ مسئولین درس که در این زمینه کوتاهی داشته اند توسط مسئول نظارت بر آزمون های متمرکز و منطقه ای به معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ارسال شود تا طبق ضوابط با آنان برخورد لازم صورت گیرد.

کد خبر 5114878

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امتحانات پایان ترم قاسم سلیمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش دانشگاه ها آیت الله مصباح یزدی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران وام دانشجویی مرکز سنجش آموزش پزشکی کاردانی نظام جدید دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره شهید مطهری به صورت متمرکز، ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و پس از آن در قطب‌های کلان منطقه ۹ آموزشی برگزار می‌شود و مشارکت دانشجویان در حوزه اجرایی و پنل‌های آموزشی، یکی از رویداد‌های جدید آموزشی در این دوره از جشنواره شهید مطهری است.   دکتر حمیدرضا کیانی فر افزود: هفت پنل و رویداد آموزشی توسط دانشجویان اجرایی می‌شود که محوریت آنها بر مبنای حضور دانشجو در حوزه آموزش به عنوان دستیار یا کمک کننده آموزش است.   وی با بیان اینکه توانمندی دانشجویان در حوزه هوش مصنوعی، آموزش رباتیک و واقعیت افزوده، مثال زدنی است، اظهار داشت: بر این اساس هفت پنل آموزشی توسط این دانشجویان ارائه می‌شود و در مجموع ۲۹ رویداد آموزشی برای هفدهمین دوره جشنواره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این پنل‌ها به مشکلات آموزشی کلان منطقه ۹ و راهکار‌های آن پرداخته می‌شود، گفت: علاوه بر این سه مسابقه در زمینه یادگیری و آموزش برگزار می‌شود که مسابقه اتاق فرار آموزشی یکی از رخداد‌های جذاب این دوره برای دانشجویان خواهد بود.   دکتر کیانی فر با اشاره به اینکه یک مسابقه علمی نیز در افتتاحیه برای دانشجویان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان برتر قدردانی می‌شود و از فرایند‌هایی که طی سال گذشته ارائه و داوری شده نیز قدردانی به عمل می‌آید.   وی ادامه داد: جایزه تداوم آموزشی نیز به کسانی تعلق می‌گیرد که در طی پنج سال یا بیشتر، اقدام نوآورانه و مورد تایید آموزش را به طور مستمر انجام داده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: برای اولین بار از استاد و دانشجویان پایان نامه‌های برتر در حوزه آموزش علوم پزشکی قدردانی می‌شود.   وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های در اختیار دانشگاه‌های کلان منطقه ۹ قرار می‌گیرد و به غرفه برتر جایزه ویژه اهدا می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیشتر از ۱۰۰ نفر در هفدهمین جشنواره مطهری قدردانی خواهند شد.   دکتر کیانی فر ابراز کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور موثر دانشجویان و اختتامیه با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی