Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اصغر رشنو معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به بازدید اخیر نماینده نهاد ریاست جمهوری از تعدادی از پروژه‌های جهش تولید حوزه گردشگری استان،گفت : در این بازدید آخرین وضعیت چهار پروژه هتل بیمارستان حکیم، هتل بیمارستان ماد، بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه و پروژه کریدور بیستون به تاق بستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : هتل بیمارستان حکیم یکی از پروژه‌های مهم درحال ساخت حوزه گردشگری استان است که سرمایه گذاری آن توسط حدود ۵۰ پزشک کرمانشاهی انجام شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان این پروژه را یکی از مدرن‌ترین هتل بیمارستان‌های کشور خواند و افزود: تنها حدود دو تا سه نمونه از این هتل‌ها در ایران وجود دارد که می‌تواند در حوزه توریسم درمانی در استان تحولات خوبی ایجاد کند.

او از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی این پروژه خبرداد و افزود: تاکنون برای این پروژه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و طبق برنامه تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 این مسئول ادامه داد: تجهیزات این هتل بیمارستان مدرن هم خریداری شده و به محض پایان ساخت، کار نصب تجهیزات صورت خواهد گرفت.

او گفت: این بیمارستان در شهرک مسکن کرمانشاه قرار دارد.

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه هتل بیمارستان ماد

رشنو اشاره‌ای هم به پروژه هتل بیمارستان ماد کرمانشاه داشت و گفت: این پروژه نیز که با سرمایه گذاری تعدادی از پزشکان کرمانشاهی درحال ساخت است، هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او گفت: این هتل بیمارستان که در جنب هتل پارسیان واقع شده، حدود ۴۰ تخت بستری و تعداد زیادی کلینیک‌های تخصصی دارد و تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

پیشرفت ۶۰ درصدی بزرگترین هتل ۵ ستاره کرمانشاه

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان به بازدید نماینده نهاد ریاست جمهوری از بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه واقع در بلوار تاق بستان اشاره کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار صرف شده، افزود: بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه حدود ۲۲ هزار متر مربع زیربنا دارد و در چهار و نیم طبقه ساخته می‌شود و شامل بخش‌هایی همچون اتاق‌های هتل، استخر، سالن اجتماعات، رستوران سنتی، حمام سنتی و ... است.

 این مسئول گفت: درصورت تزریق به موقع اعتبار این پروژه ظرف ۱۸ ماه آینده افتتاح خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: فاز دوم بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه، پروژه بزرگ پارک آبی خواهد بود که پس از تکمیل پروژه هتل، عملیات اجرایی پارک آبی هم آغاز خواهد شد.

کریدور بیستون - تاق بستان و ظرفیت ایجاد ۵۰۰۰ شغل مستقیم

او گفت: در بازدیدی هم که از پروژه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان صورت گرفت، پتانسیل‌های این پروژه برای ایجاد حدود پنج هزار شغل با اتمام کامل آن مورد بررسی قرار گرفت.

رشنو اداه داد: پروژه کریدور بیستون به تاق بستان بزرگترین پروژه گردشگری استان است که در مسیری ۳۰ کیلومتری اجرا می‌شود و در این مسیر رسته‌های شغلی مختلفی ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی سوغات فروشی نیز در این مسیر مشغول به فعالیت هستند، افزود: یکی از اولویت‌هایی که با اجرای این پروژه آن را مورد توجه قرار داده ایم، تثبیت حدود ۵۰۰ شغلی است که هم اکنون در این سوغات فروشی‌ها وجود دارد که باید در کنار ایجاد شغل‌های جدید این مشاغل را هم حفظ کنیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی هتل آپارتمان حوزه گردشگری پروژه های عمرانی پروژه هتل بیمارستان گردشگری استان سرمایه گذاری تاق بستان او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین در مورد سرانجام ساخت آزادراه شهید شوشتری و رایزنی با محیط زیست برای اجرای فاز دو این آزاد راه، گفت: برای ساخت فاز اول بخش زیادی از معارضین پروژه رفع شده است و به صورت جزئی کماکان معارض مانده؛ اما تأثیر چندانی بر روند اجرای پروژه نمی‌گذارند.

او با بیان اینکه تمام جبهه‌های کاری پروژه ساخت آزادراه شهید شوشتری فعال است، اظهار کرد: امسال فاز اول این آزادراه را به عنوان یک پروژه اثرگذار در جریان بهبود ترافیک تقدیم مردم خواهیم کرد؛ البته اتصال آزادراه به بزرگراه هجرت نیز باید انجام شود و این پروژه نیز آغاز شده است و امید است تا پایان سال این پروژه تکمیل شود.

حق بین در مورد سرانجام نامه شهرداری تهران به سازمان محیط زیست برای عبور تونلی از زیر جنگل‌های سرخه حصار نیز افزود: متأسفانه هنوز بازخوردی در این زمینه از سوی سازمان دریافت نکردیم؛ اما در بازدید نوروزی، خدمت رئیس جمهور این موضوع را عرض کردم که امید است ایشان نیز تأکیدی کنند تا مسئله فاز دوم آزادراه شوشتری حل شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد اثرگذاری که ساخت این آزادراه بر روی جریان ترافیکی تهران خواهد داشت، گفت: پروژه شهید شوشتری یک پروژه ملی است؛ چراکه تهران به دلیل اختلاف ارتفاعی ۹۰۰ متری که از شمالی‌ترین نقطه شهر تا جنوبی ترین نقطه شهر دارد و همچنین شرایط توپوگرافی خاصی که دارد؛ این امکان را نمی‌دهد که در شمالی‌ترین نقطه تهران که شاهد کوه‌ها و ناهمواری‌هایی هستیم، کمربندی شمالی را به راحتی اجرا کنیم و این درحالی است که ما در تهران کمربندی غربی و جنوبی داریم؛ اما فاقد کمربندی شرقی هستیم و کارکرد شوشتری به عنوان کمربندی شرق تهران است.

او تأکید کرد: بسیاری از خودروهای سنگین و سبک برای این که از جنوب تهران به استان های شمالی بروند از شرق تهران طی مسیر می کنند و چون مسیری کمربندی ندارند، از بزرگراه بسیج استفاده می‌کنند که سبب استهلاک معابر و همچنین ترافیک بسیار سنگین و ایجاد آلودگی می‌شود. بنابراین احداث این بزرگراه از ضروریات شهر تهران است.

حق بین ادامه داد: با احداث این پروژه حدود یک و نیم درصد از ترافیک کل شهر تهران کاهش می‌یابد و در منطقه شرق حدودا پنج درصد ترافیک را کاهش می‌دهد و یک روان سازی مناسبی برای بزرگراه بسیج و کل شبکه دربر خواهد داشت و موجب رضایتمندی شهروندان، کاهش آلودگی، کاهش مصرف سوخت و موضوعات دیگر می شود و به همین دلیل ضرورت دارد این پروژه به سرعت احداث شود.

کد خبر 847208 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - شهری بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری