Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه رزمایش پهپادی ارتش که در سمنان در حال برگزاری است، درباره آخرین تجهیزات، دستاوردها و زیرسامانه‌های پهپادی تولید شده توسط متخصصان کشورمان در ارتش و صنایع دفاعی گفت: بخشی از توانمندی های پهپادی ارتش با تعداد متنوعی از جمله پهپادهای شناسایی، مراقبت و نیز رزمی در این رزمایش به نمایش گذاشته شده و بخشی هم در یگان ها مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه «اهمیت ویژه ای برای پهپاد در نبردهای هوایی قائل هستیم»، گفت: دانش بسیار خوبی دراین حوزه به دست آورده‌ایم و در آینده خبرهای خوبی از دانش پهپادی خواهیم داد.

حمله به اهداف دور دست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش است

از سوی دیگر دریادار موسوی در تشریح ابعاد مختلف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی است.

 امیر دریادار سیدمحمود موسوی، معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: بحمدلله ویژگی‌هایی در پهپادهای ارتش فراهم شده است که با استفاده از سامانه‌های موشکی و تیرباری، عملیات موفقی علیه پرنده‌های بدون سرنشین و با سرنشین مهاجم در ارتفاعات بلند، انجام دهند.

وی با تاکید بر بی اثر بودن تحریم‌های ظالمانه دشمن و محدودیت‌هایی که در زمینه واردات و صادرات تجهیزات دفاعی انجام داده است، افزود: توانایی، استعدادها و تعهد متخصصان غیور ارتش موجب شده تا بروزترین موشک‌های هوا به سطح و همچنین بمب‌های نقطه زن و هوشمند، بر روی پهپادها تجهیز شود که انهدام اهداف ثابت و متحرک در زمین و دریا را ممکن ساخته است.

معاون عملیات ارتش خاطرنشان کرد: نصب و استفاده از سامانه‌های مقابله با جنگ الکترونیک در پهپادهای ارتش، موجب شده است که این پهپادها به راحتی از سامانه‌های راداری عبور کرده و اهداف مورد نظر را در فواصل دور با کمترین خطای ممکن مورد تهاجم و حمله قرار بدهند.

امیر دریادار موسوی، حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا را از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی دانست.

کد خبر 577841 برچسب‌ها دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع ارتش جمهوری اسلامی تمرین بزرگ رزم پهپادی پهپادی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه همدان که با حضور استاندار همدان، مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد، اظهار داشت: هر یک از فرماندهان ولایی و انقلابی ما نگین زینت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کارنامه درخشان این عزیزان نیاز به توصیف و تعریف ندارد.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه قلب تپنده رزمی و عملیاتی پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش، پایگاه مقتدر و دلاور شهید محمد نوژه همدان است، گفت: نیروی هوایی ارتش تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا نیرویی در تراز انقلاب اسلامی در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) باشد.

در ادامه، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان نیز اظهار داشت: آنچه که در جمع ارتشیان غیور و سرافراز می‌بینم، چیزی جز جهاد، اخلاص، عمل و تلاش شبانه‌روزی نیست.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز کشور و میهن عزیزمان به همت و توانمندی‌های نیروهای مسلح در اوج عزت، اقتدار، بالندگی و بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: تیزپروازان ما همیشه در همه جا و در هر زمان، حافظ امنیت و استقلال ملت عزیزمان بوده و هستند.

امیر سرتیپ دوم خلبان «پرویز مرادبکی» فرمانده اسبق پایگاه شکاری شهید نوژه نیز در این مراسم عنوان کرد: خداوند متعال را سپاسگزار و شاکر هستم که توفیق خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بنده عنایت داشته، اقدامات عملیاتی رزمی و عملیاتی پایگاه استراتژیک خلبان شهید محمد نوژه بر همگان آشکار است و این اقتدار و توان از افتخارات نیروی هوایی ارتش است.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم خلبان «مهدی کرمی» به سِمت فرماندهی پایگاه شکاری شهید محمد نوژه و ارشد نظامی ارتش در استان همدان منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیر «مرادبکی» تقدیر شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در ادامه، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و توانمندی‌های رزمی و عملیاتی پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه را ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است