Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوند با اشاره به اهمیت ساز و کار تعریف شده قانونی برای فعالیت کیوسک های مطبوعاتی گفت: ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی شهر کرج در دستور کار مدیریت شهری است.

« بزنی بیراوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند رسیدگی به کیوسک های مطبوعاتی در شهر کرج گفت: ساماندهی و جمع آوری کیوسک های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: قریب ۴۰ سال از روند فعالیت کیوسک های فرهنگی مطبوعاتی شهر کرج می گذرد از این رو ضروری است نسبت به ساماندهی و سازماندهی آن اقدام کرد.

 

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی بیان کرد: ساماندهی و سازماندهی عناصر بصری و المان های شهری هزینه های حقوقی و مالی همراه دارد که متناسب با رشد شهری باید به آن توجه لازم انجام می شود.


وی اظهار کرد: کیوسک های مطبوعاتی مهمترین کاربرد و هدف تعریف شده فروش مطبوعات و جراید رسانه ای را برعهده دارند از این رو طرح جایگزین کیوسک های قدیمی با جدید اجرا می شود.


بیراوند خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح و ساماندهی فضای تبلیغاتی جانمایی کیوسک های مطبوعاتی جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: عضو شورای اسلامی شهر کرج شورای اسلامی شهر کرج کیوسک بیرانوند کیوسک مطبوعاتی کیوسک های مطبوعاتی دستور کار شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی