Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:59:09 GMT

مقصران آسفالت نامناسب قیدار کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۷۴۴۱

مقصران آسفالت نامناسب قیدار کیست؟

ایسنا/زنجان شهردار قیدار با بیان اینکه این مجموعه در تلاش است که شرمنده شهروندان قیداری نباشد، گفت: نمک‌پاشی در روزهای برفی و نیز نبود کمربندی در این منطقه، باعث خرابی زودهنگام آسفالت معابر اصلی این منطقه می‌شود.

بهروز اوصانلو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت آسفالت خیابان‌های این شهر، اظهار کرد: از اول تیرماه تا پایان شهریورماه امسال که آغاز کار شهرداری برای اصلاح و تعمیر آسفالت معابر است، از اینرو همه خیابان‌های این منطقه را با ۶۰۰۰ تن آسفالت، اقدام به آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا با گذشت سه ماه از پایان فصل کار، شهروندان قیداری مجدد شاهد آسفالت نامناسب خیابان‌ها و چاله‌های موجود در شهر قیدار شدند، تصریح کرد: به دلیل شرایط جغرافیایی که در منطقه حاکم است و بارش‌هایی که طی ماه‌های اخیر در این منطقه اتفاق افتاد، محبور به استفاده از نمک برای یخ‌زدایی شدیم، این در حالی است که استفاده از نمک برای ذوب ‌یخ، نیمی از آسفالت خیابان‌های این منطقه را از بین برد.

اوصانلو در ادامه یکی از دلایل خراب شدن زود هنگام آسفالت را  نبود کمربندی در شهر قیدار اعلام و عنوان کرد: تردد ماشین‌های سنگین از معابر اصلی شهر به بخش دیگری از آسفالت نیز صدمه می‌زند. امیدواریم که این مشکل هم هر چه زودتر رفع شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه آسفالت مورد استفاده برای خیابان‌های این منطقه از لحاظ کیفیت هیچ مشکلی ندارد، اظهار کرد: شهر قیدار ۲۵۰ هکتار معبر اصلی دارد که به غیر از لکه‌گیری از این میزان در حدود ۴۸ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان آسفالت‌ریزی شده است.

شهردار قیدار، اصولی‌ترین روش برای یخ‌زدایی و جلوگیری از یخ‌زدگی را استفاده از محلول‌های الکلی دانست و خاطرنشان کرد: تامین محلول‌های الکل‌ به دلیل بالا بودن قیمت آن، از عهده شهرداری خارج است و به همین خاطر الزاماً از شن، ماسه و نمک برای ذوب یخ استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان آسفالت ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم

هوارد باسکرویل در دهم آوریل ۱۸۸۵ میلادی در محله نارت پلاته آمریکا متولد شد و تحصیلات مقدماتی‎اش را در کالج این ایالت به پایان رساند.

باسکرویل که در سال ۱۹۰۷ میلادی به عنوان معلم تاریخ در مدرسه مموریال تبریز مشغول تدریس بود که در روز‌های پر تب و تاب مجاهدت مشروطه خواهان در برابر قوای دولتی، به جای تدریس تاریخ مردگان به زنده‌های تاریخ ساز تبریز پیوست و شریک حق جویی‌ها و حق طلبی‌های آنان شد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • موعود شمخانی کیست؟
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر