Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان بهداشت جهانی عدم صدور مجوز ورود هیئت علمی برای بررسی منشا کرونا از سوی چین را «ناامید کننده» خواند.     به گزارش خبرگزای آناتولی، تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان بهداشت جهانی در نخستین نشست رسانه‌ای سال 2021 که در فضای مجازی برگزار شد، اظهار داشت: ممانعت چین از ورود هیئت علمی متشکل از کارشناسان بین‌المللی برای بررسی منشا ویروس کووید-19 ناامید کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: امروز متوجه شدیم که مقامات چینی هنوز روند صدور مجوزهای لازم برای اعزام هیئت کارشناس به چین را تکمیل نکرده‌اند. این خبر مایه ناامیدی بود زیرا سفر دو نفر از اعضای تیم باید پیش از این آغاز می‌شد و بقیه اعضا نیز در آخرین لحظه از سفر بازماندند.   آدهانوم ضمن اشاره به تداوم تماس با مقامات ارشد چین، گفت: وظیفه بررسی منشا ویروس برای سازمان بهداشت جهانی و هیئت بین‌المللی یک اولویت بوده و این موضوع بار دیگر به وضوح به مقامات چینی ابلاغ شده است.   مایک رایان، مدیر اجرایی برنامه اضطراری سازمان بهداشت جهانی نیز تصریح کرد مشکل صدور روادید مانعی برای ورود هیئت علمی سازمان به چین است. لینک کوتاه: asriran.com/003ClV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت سازمان بهداشت جهانی بررسی منشا هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند

ایسنا/لرستان منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاددانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با رأی هیئت داوران متشکل از علی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، مهدی امید، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و قربان‌زاده، از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بین ۵۳ نفر شرکت‌کننده در این مسابقه پنج نفر به عنوان منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و دو نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا بر این گزارش، مریم معظمی‌گودرزی در بخش کتاب با عنوان «یادت باشد»‌ از دانشگاه لرستان، نگار رحیمی، در بخش کتاب با عنوان «کتابخانه نیمه شب»‌ از دانشگاه لرستان، نیلوفر فتاحی در بخش کتاب با عنوان «اثر مرکب»‌ از دانشگاه فرهنگیان، سینا ناجی در بخش کتاب با عنوان «کمدی الهی دانته»‌ از دانشگاه فرهنگیان و پریا وفایی‌سالاری در بخش کتاب با عنوان «کمی دیرتر»‌ از دانشگاه لرستان پنج منتخب این دوره از مسابقات بودند و محمد حاتمی‌نژاد و خجسته الوندیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان