Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل ۱۶۰ میلیارد کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد.

سردار "ولی‌ا.. رضایی‌نژاد" فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: مأموران مرزبانی با استفاده اقدام اطلاعاتی و عملیاتی و تشدید نظارت و کنترل تردد شناوران، موفق به شناسایی و کنترل یک فروند شناور حامل بار قاچاق در بندر ریگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی مأموران از شناور توقیفی، ۱۱۰هزار متر پارچه، ۳۴ عدد لوازم خودرو، ۳ دستگاه تلویزیون، ۲۰ دستگاه کولر دو تکه، تعداد ۹۰ کارتن لوازم آرایشی، ۳۰ دستگاه لوازم خانگی و.. فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۱۶۹ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت گذراندن سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سردار رضایی‌نژاد تصریح کرد: عزم فرماندهی دریابانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی و با مخلان پدیده‌ی شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر