Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل از پرداخت ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال به پروژه راه آهن اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: با این  پرداخت‌ها به پروژه راه‌آهن، جمع پرداختی‌ها به این پروژه از منابع مختلف به حدود هزار و 200 میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آخرین پرداختی به پروژه راه‌آهن اردبیل در هفته گذشته به میزان 150 میلیارد تومان بود که از سوی بانک ملی پرداخت شد.

وعده‌هایی که فقط در حد حرف بود / پروژه دو خط کردن راه‌آهن زنجان ـ قزوین قابلیت افتتاح تا پایان امسال را ندارد + فیلموعده اتصال راه‌آهن زنجان به شهرک صنعتی 17 ساله شد/ امیدی به اتمام پروژه نیستآیا وعده بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن همدان-سنندج تا سال1400 تحقق می‌یابد؟

استاندار اردبیل اظهار کرد: پرداخت مازاد درآمد استان تا آذرماه و تخصیص پروژه‌های جهش تولید از جمله مواردی بود که دستور آن از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شد.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه راه آهن میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!

دریافت 20 MB کد خبر 6092759

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • فیلم/ مالیات ماهانه طلافروش‌ها چقدر است؟
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل