Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع «عدم خدمات‌دهی مناسب تاکسیرانی به رانندگان تاکسی» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار پیگیری از مسؤولان را کرده‌اند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری این سوژه، حافظ قشلاقی اظهار کرد: تورم ایجاد شده در جامعه و همچنین  شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های اعمال شده باعث افزایش مشکلات رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری شده که حل این مشکلات توجه اساسی مسؤولان ذی ربط را می‌طلبد.

وی افزود: بحث اینکه تاکسیرانی هیچ‌گونه خدمات به تاکسیرانان ارائه نکرده بی‌انصافی است چرا که تاکسیرانی سعی کرده همواره در حد توان خود از رانندگان حمایت کند اما ما هم قبول داریم این حمایت‌ها کافی نیست.

سرپرست سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل اظهار کرد: در راستای افزایش حمایت‌های عملی از رانندگان تاکسی اقدامات محکمی انجام شده و در این زمینه تعامل خوبی با استانداری، فرمانداری و اداره کل صمت انجام شده است.

قشلاقی اذعان کرد: حمایت‌هایی که اکنون از تاکسیرانان انجام می‌شود به هیچ وجه کافی نبوده و با شرایط کاهش تعداد مسافر و افزایش افسارگسیخته قیمت قطعات هم‌خوانی ندارد لذا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا حمایت‌های بهتر و گسترده‌تری از تاکسیرانان انجام شود.

وی در خصوص نحوه ارائه این حمایت‌ها، تشریح کرد: ارائه روغن با کیفیت به نرخ دولتی، توزیع دیسک و صفحه با کیفیت و توزیع لاستیک با قیمت‌های مناسب با تاکسیرانان از جمله اقدامات در دستور کار سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل است که به محض آغاز توزیع، اطلاعیه‌های آن صادر خواهد شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل مشکل تاکسیرانان تاکسی رانی فارس من رانندگان تاکسی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی

تین نیوز  

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، از انعقاد توافق نامه توسعه یک اکوسیستم کامل تاکسی هوایی شامل آموزش، توسعه زیرساخت ها و عملیات پرواز با پوشش تمام خدمات خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، این قراردادی چند جانبه برای خدمات تاکسی هوایی میان اماراتی شامل حمایت از ایجاد و گسترش خدمات تاکسی هوایی در ابوظبی و فراتر از آن می شود و هدف آن حمایت از منطقه در مسیر تبدیل شدن به رهبر جهانی در معرفی تاکسی های هوایی است.

توافق نامه منعقدشده پتانسیل توسعه یک اکوسیستم کامل تاکسی هوایی از جمله آموزش، توسعه زیرساخت ها و عملیات پرواز، همچنین حضور تولیدی در ابوظبی را پوشش می دهد و در طول آن یک شرکت توسعه دهنده هواپیماهای تمام الکتریکی برای خدمات مسافری تجاری، از نزدیک با اداره کل هوانوردی غیرنظامی امارات متحده عربی برای تعریف مسیرها همکاری می کند.

هواپیمای نوآورانه ابوظبی برای حمل یک خلبان و چهار مسافر با سرعت ۳۲۱ کیلومتر در ساعت، آلایندگی عملیاتی صفر و ردپای آکوستیک کم طراحی شده است و حداکثر برد آن ۱۶۱ کیلومتر سفر هوایی سریع و تمیز را داخل ابوظبی و در سراسر امارات متحده عربی امکان پذیر می کند.

   

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • رفع مشکلات زیرساختی روستای سیل زده تختان دهلران در دستور کار است
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است