Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@08:45:56 GMT

انهدام باند موبایل قاپان در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۷۸۱۲

انهدام باند موبایل قاپان در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: با دستگیری ۱۱ متهم باند حرفه‌ای سرقت گوشی تلفن همراه ، ۴۱۲ دستگاه گوشی سرقتی کشف و ضبط شد.

 سردار محمد کاظم تقوی افزود: با گزارش سرقتهای سریالی گوشی تلفن همراه در خیابان‌های مشهد دستورهای لازم صادر شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های دقیق علمی و شیوه‌های فنی پلیسی توانستند ۱۰ عضو اصلی این شبکه را در محدوده خیابان‌های خواجه ربیع، رسالت، بلوار ۲۲ بهمن و طبرسی مشهد چهره‌زنی و شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی‌های گسترده محل‌های تردد متهمان را تحت نظر قرار دادند و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه ۱۰ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان دستگیر و با بازرسی مخفیگاه متهمان ۴۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی را کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه سرنخ دیگری به پلیس دادند و ردپای عامل تغییر سریال شماره تلفن های سرقتی نیز نمایان شد و بدین ترتیب پلیس در اقدامی ضربتی، یازدهمین متهم این شبکه سرقت را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه رایانه، یک دستگاه باکس تغییر سریال و تعداد زیادی قطعات جدا شده موبایل را کشف کرد.
او اضافه کرد: در این ارتباط تا کنون ۱۸ مالباخته شناسایی شده‌اند و تحقیقات این پرونده با دستور مقام قضایی ادامه دارد.پلیس 
   


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد