Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد پیروزمنش یکی از قدیمی‌ترین روسای هیات‌های ورزشی در استان قم است که چهار دوره متوالی به مدت 16 سال به عنوان رئیس و یک دوره دو ساله به عنوان سرپرست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم فعالیت کرده و بار دیگر در این مسوولیت ماندگار شد.

پس از پایان دوره چهار ساله ریاست پیروزمنش، با حضور شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم مجمع انتخابات این هیات ورزشی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار و پیروزمنش بار دیگر به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین، پیروزمنش با کسب 11 رای از مجموع ۱۲ رای مجمع در مسوولیت خود به عنوان رئیس این هیات ابقاء شد، در حالی که وی تنها کاندیدای حاضر در این مجمع بود و بدین‌ترتیب تا سال 1403 می‌تواند در این مسوولیت فعالیت کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم جانبازان و معلولين جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در سفر شهرستانی به مازندران در گلزار شهدای بابل بیان داشت: دولت و مجلس برای حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران مصمم هستند.

وی اظهار داشت: در سال جدید تلاش شد که دغدغه درمان خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در سال جدید در بخش درمان و پرداخت معیشت والدین و خانواده‌های شهدا و جانبازان افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم؛ خاطرنشان کرد: دولت و مجلس مصمم هستند در سال جاری خدمات بهتری به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارائه کنند.

وی تصریح کرد: اردیبهشت ماه سالروز شهادت دلیرمردان مازندران در خان طومان است که این دلاور مردان برای حفظ حرم اهل بیت(ع) رشادتهای زیادی از خود نشان داده اند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای والای مقام این شهر ادای احترام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس