Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند دفاعی و هسته‌ای کشورمان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س)، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، فرزندان شهید فخری‌زاده، سردار شاه‌چراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم، طلاب و روحانیون و فعالان عرصه ایثار و شهادت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع در مراسم اربعین شهادت شهید فخری زاده، گفت: ایشان علاوه بر مجاهدت علمی، در صحنه‌های دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان و دفاع مقدس هم نقش موثری داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری‌زاده و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، نقش شهدا در پیشبرد و تحقق عزت و آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست و اظهار داشت: پیشرفت‌های روز افزون نظام اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا در برهه‌های مختلف است.
 
وی گفت: شهید فخری‌زاده متولد شهر قم، خاستگاه انقلاب اسلامی بود که علاوه بر مجاهدت و تلاش‌های علمی، در صحنه‌های دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان و دوران دفاع مقدس نقش موثری داشت.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه دشمن هرگز دست از دشمنی علیه کشور ما برنمی دارد افزود: ایستادگی و مقاومت و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تنها راه مقابله با دشمنان است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور تصریح کرد: به برکت خون شهدا و تفکر انقلابی امروز نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح آمادگی به لحاظ دفاعی و تجهیزات نظامی قرار دارند که هیچ دشمن خارجی جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و ایران امروز به نقطه امید مستضعفان جهان تبدیل شده است.
 
در این مراسم نگین انگشتر سنگ حرم کریمه اهل‌بیت(س) توسط آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) به خانواده شهید فخری‌زاده اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده نماينده ولي فقيه در وزارت دفاع شهید فخری زاده حجت الاسلام وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری