Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:20:00 GMT

رشد ۸۹ درصدی کشف کالای قاچاق در البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۸۰۴۲

رشد ۸۹ درصدی کشف کالای قاچاق در البرز

استاندار البرزبا تاکید بر مقابله جدی با پدیده قاچاق گفت: کشف کالای قاچاق در استان طی سال جاری 89 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی اظهار کرد: با همراهی مجموعه دستگاه قضا در استان همچنین نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و اداره کل بازرسی استان اقدامات بسیار خوبی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:: قاچاق سمی مهلک برای اقتصاد کشور و سد محکمی در مسیر جهش و رونق تولید و اشتغال است و یکی از مولفه های اساسی توسعه پایدار، عدم وجود قاچاق کالا و ارز محسوب می شود.

شهبازی ادامه داد: قاچاق، سیستم تولید داخلی را مضمحل می کند از این رو باید با عزم جدی در راستای مقابله با این پدیده وارد شویم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در حوزه های مختلف بویژه اخیرا در کشف قاچاق کالا و مقابله با کرونا، اضافه کرد: در 9 ماه اخیر بر اساس کشفیات صورت گرفته 89 درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق را در استان شاهد بودیم.

شهبازی افزود: تعزیرات حکومتی استان نیز در 9 ماهه امسال هزار و 320 پرونده تشکیل داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بالایی داشته و در این راستا روند رسیدگی ها نیز تقویت شده و امید است با همراهی دستگاه قضا 11 درصد پرونده های باقی مانده با سرعت بیشتری رسیدگی شود.

شهبازی افزود: امید است روند امور در جهت مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز به پیروی از تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در البرز هر چه بیشتر عملیاتی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کشفیات کالای قاچاق عزیزالله شهبازی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران