Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:58:13 GMT

تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ جذاب اما بدون گل

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۸۳۳۱

تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ جذاب اما بدون گل

گروه استان‌ها- دلایل عملکرد بهتر سپاهان برابر پرسپولیس را می‌توان در ۳ فاکتور مهم بازی‌خوانی محرم نویدکیا و تعویض‌های موثر، دوندگی بالا و پرس دقیق بازیکنان سپاهان و کمبود بازیکن در پرسپولیس خلاصه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تک بازی معوقه هفته هفتم ‌رقابت‌های لیگ‌ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز گذشته برگزار شد و بر همین اساس تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان روز گذشته در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم پرسپولیس تهران را با تساوی متوقف کرد تا رقابت مدعیان قهرمانی در 6 هفته مانده به پایان نیم‌فصل نخست به اوج خودش برسد. زردپوشان اصفهانی در شرایطی به مصاف پرسپولیس رفته بودند که به دلیل نزدیکی امتیازات 2 تیم و فاصله 4 امتیازی زردپوشان با صدر جدول، این دیدار تبدیل به یک بازی 6 امتیازی شده و موفقیت در آن از اهمیت بالایی برخوردار بود.

سپاهان و پرسپولیس در حالی در این دیدار به تقسیم امتیازات راضی شدند که هر 2 تیم با توجه بازی‌های عقب افتاده‌شان شانس خوبی برای کاهش اختلاف‌ امتیازات‌شان با صدر جدول داشتند. بدین ترتیب سپاهانی‌ها با این تساوی 15 امتیازی باقی مانده و به رده پنجم جدول سقوط کردند.

سپاهان مقابل پرسپولیس نتوانست پیروز شود اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. زردپوشان اصفهانی اگرچه در بیشتر فاکتورهای هجومی از جمله مالکیت توپ، تعداد پاس و میزان پاس‌های صحیح و تعداد شوت عملکرد پایین‌تری نسبت به پرسپولیس از خود به جا گذاشتند اما در خلق موقعیت‌های خطرناک و تعداد شوت‌های در چارچوب موفق‌تر عمل کردند و شانس بیشتری برای پیروزی داشتند.

سپاهان مقابل پرسپولیس بازی منطقی و هوشمندانه‌ای ارائه داده و عملکرد خوبی داشت. زردپوشان اصفهانی در روزی که آرایش تازه و غیرمنتظره‌ پرسپولیس کار را برای بازی‌سازی و خلق موقعیت توسط شاگردان نویدکیا سخت کرده بود، بازی بهتری نسبت به شاگردان گل‌محمدی ارائه داده و شاید اگر حامد لک با درخشش خود مانع نمی‌شد، سپاهانی‌ها می‌توانستند پیروز میدان باشند.

روز گذشته سپاهان و پرسپولیس در یک دیدار پربرخورد مقابل هم حاضر شدند. ال‌کلاسیکوی هفتاد و چهارم در مجموع کیفیت چندانی نداشت و بخش زیادی از زمان مسابقه تحت تاثیر خطاها و خشونت بازیکنان قرار داشت. نویدکیا روز گذشته تیمش را بدون تغییر و با همان آرایش همیشگی 3-3-4 راهی زمین کرده بود. سرمربی سپاهان قصد داشت با استفاده از توان هجومی بالا و قدرت حفظ و انتقال توپ زوج‌های منصوری-حسینی در جناج راست و نورافکن-شهباززاده در جناح چپ، از ضعف پرسپولیس در هر 2 دفاع کناری‌اش نهایت بهره را گرفته و با حملات برق‌آسا و ضربات ایستگاهی به گل برسد. نویدکیا در این دیدار روی ضعف آمادگی جسمانی پرسپولیسی‌ها و خلأ بشار رسن حساب باز کرده و سپاهان را به گونه‌ای راهی زمین کرده بود که بازیکنان این تیم با پرس شدید در زمین تیم حریف، میانه میدان را از قرمزپوشان گرفته و ارتباط خط هافبک پرسپولیس را با خط حمله این تیم قطع کنند. اتفاقی که در نهایت جواب داده و سپاهانی‌ها اجازه خلق موقعیت چندانی به پرسپولیس ندادند.

سپاهانی‌ها مقابل پرسپولیس صبورانه‌تر و با فکر بیشتری بازی کردند و در بیشتر پارامترها مانند دقت پاس‌ها، تعداد شوت و شوت‌های داخل چارچوب عملکرد بهتری نسبت به شاگردان گل‌محمدی داشتند. شاگردان نویدکیا با پرس سنگین مانع شکل‌گیری بازی پرسپولیسی‌ها شده و عملاً امکان بازی‌سازی از خط دفاعی را از آنها گرفتند. یکی دیگر از عوامل موفقیت سپاهان بازی‌خوانی و تعویض‌های دقیق نویدکیا بود؛ سرمربی سپاهان نقاط ضعف پرسپولیس را به درستی شناسایی کرده بود و زمانی که کی‌روش استنلی مصدوم شد، با آوردن محبی در نیمه دوم فشار را روی خط میانی و دفاع پرسپولیس افزایش داد و زردپوشان اصفهانی توانستند موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کنند.

یکی دیگر از نقاط قوت سپاهان، دوندگی بالای بازیکنان و پوشش تمامی فضاهای زمین بود. شاگردان نویدکیا در این دیدار بارها با دوندگی‌های خود بازیکنان پرسپولیس را وادار به انجام خطا کرده و در زمان دفاع نیز مانع بازی‌سازی و پاسکاری سرخ‌ها می‌شدند. زردپوشان اصفهانی در طول بازی به خوبی فضاهای مختلف زمین را پوشش داده و به هافبک‌های طراح پرسپولیس اجازه فضاسازی و طراحی حملات ترکیبی را ندادند.

در مجموع دلایل عملکرد بهتر سپاهان را می‌توان در 3 فاکتور مهم بازی‌خوانی نویدکیا و تعویض‌های موثر، دوندگی بالا و پرس دقیق بازیکنان سپاهان و کمبود بازیکن در پرسپولیس خلاصه کرد.

در آن سو پرسپولیس بازی بدون برنامه و بدون هدفی را به نمایش گذاشت. قرمزپوشان که بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان هنوز بردی به دست نیاورده‌اند، هنوز با تبعات جدایی رسن و محرومیت آل‌کثیر کنار نیامده‌اند و همین امر موجب آشفتگی تاکتیکی این تیم در فاز هجومی شده است؛ نقطه ضعفی که گل‌محمدی را مجبور به آزمودن ترکیب‌های مختلفی کرده است. سرمربی پرسپولیس که طی 2 دیدار قبلی، تیمش را با تاکتیک متفاوتی روانه زمین کرده و پرسپولیس را با 2 آرایش 2-2-4 خطی و لوزی به میدان فرستاده بود، در بازی دیروز باز هم تغییر آرایش داده و برای کنترل قدرت خط میانی و حمله سپاهان، تیمش را با آرایش 1-3-2-4 به زمین فرستاد. نکته جالب توجه در ترکیب پرسپولیس استفاده از نوراللهی در پست هافبک هجومی، شجاعی در پست دفاع چپ، فرستادن نعمتی به دفاع راست و استفاده از امیری در پست مهاجم بود.

گل‌محمدی در نیمه‌ نخست قصد داشت با استفاده از قدرت نعمتی، سجاد شهباززاده را مهار کرده و جناح چپ سپاهان را از کار بیندازد. تدبیر گل‌محمدی در بازی دیروز تا حدودی جوابگو بود، اما قدرت بالای پرس خط میانی سپاهان خلاقیت هافبک‌های پرسپولیس را از کار انداخته و اجازه بازی‌سازی درستی را به آنها نداد. از طرف دیگر تغییر مداوم تاکتیک سرخ‌ها و همچنین تغییر پست بازیکنان مانع جا افتادن آنها در ترکیب جدید شده و از عوامل ضعف پرسپولیس در فاز هجومی به شمار می‌رود.

پرسپولیس در فاز هجومی قدرت همیشگی‌اش را نداشت، با این وجود هافبک‌های این تیم با بهره‌گیری از خلاقیت فردی و حرکات تیمی موقعیت‌های خطرناک خوبی را به وجود آوردند. سرعت انتقال توپ پرسپولیسی‌ها در حملات بهتر از شاگردان نویدکیا بوده و همین امر باعث شد تا زهر حملات آنها بیشتر باشد. سرخ‌پوشان پایتخت در فاز دفاعی اما عملکرد خوبی داشتند و با وجود آنکه زمان زیادی تحت فشار قرار گرفته بودند اما مدافعان و دروازه‌بان این تیم اشتباه خاصی مرتکب نشده و با درخشش خود مانع گلزنی سپاهان شدند. پرسپولیسی‌ها آنالیز کاملی از بازی سپاهان داشته و در طول بازی تمام راه‌های نفوذ این تیم را بسته و نیروی هجومی سپاهانی‌ها را به خوبی کنترل کردند.

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس - سپاهاننتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؛ هت‌تریک شاگردان گل‌محمدی در تساوی/ پرسپولیس کلید پیروزی را در قطر جا گذاشته است!نورافکن: استقلال را دوست دارم و آرزو می‌کنم در دربی پیروز شود/ به داور بازی تبریک می‌گویم

نویدکیا: پرسپولیس برای جنگ‌های تن به تن آمده بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت اگر این تیم بتواند در بازی‌های خانگی نتیجه بگیرد، قطعاً می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی در نیمه اول خوب نبود. ما ابتدای کار دیدیم آنها با سه هافبک دفاعی بازی می‌کنند و حس کردیم برای جنگ‌های تن به تن آمده‌اند و همینطور هم بود و برای همین بازی خوبی در نیمه اول ندیدم. در نیمه دوم بازی بهتر شد و هر چه به آخر بازی می‌رسیدیم، حس می‌کردم تیم‌مان بهتر بازی می‌کند و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما نشد.

وی در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها نسبت به داوری و اینکه معتقد بودند داور یک پنالتی آنها را نگرفته و صحنه‌های عادی را هم به سود سپاهان سوت زده است، گفت: من تا به حال درباره داوری صحبت نکردم و اکنون هم صحبت نمی‌کنم. یکی دو موقعیت مشکوک برای آنها بود و یکی دو صحنه مشکوک هم برای ما روی سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی رخ داد، اما چیزی نمی‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره نتایج خوبی که این تیم گرفته و آیا سپاهان می‌تواند مدعی قهرمانی باشد، خاطرنشان کرد: ما تیم‌مان خوب است و روند خوبی داشتیم. در 9 بازی گذشته، این ششمین بازی خارج از خانه بود و اگر بتوانیم در بازی‌های خانگی خوب نتیجه بگیریم، قطعاً می‌توانیم جزو مدعیان باشیم و اگر اینطور نباشد، نه.

گل‌محمدی: داور پنالتی پرسپولیس را نگرفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داور پنالتی ما را در بازی با سپاهان نگرفت.

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم. گرفتن سه امتیاز هدف ما بود و در دو نیمه موقعیت داشتیم و به بازی مسلط بودیم. می‌توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم، هر چند بازی کم موقعیتی بود چرا که سطح هر دو تیم برابر بود. در یک صحنه هم داور پنالتی مسلم ما را نگرفت. متأسفانه نتوانستیم بازی ببریم و باید برای بازی بعد آماده شویم.

وی در مورد اعتراض‌هایش به داوری اظهار داشت: چند صحنه بود که فکر می‌کردیم باید به نفع ما گرفته می‌شد. مشکل خاصی نبود که در مورد آن صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عدم گلزنی مهاجمان این تیم پس از محرومیت عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: فشار زیادی روی این بچه‌ها است. تا جایی که توانستیم در بازی‌های گذشته برای مهاجمان ایجاد موقعیت کردیم اما فشار بیش از حد باعث شده نتوانند از موقعیت استفاده کنند. بازیکنان به زمان و تمرین بیشتر احتیاج دارند تا از موقعیت‌ها استفاده کنند. باید تمرکز بیشتری کنیم تا به گل برسیم.

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال تیم فوتبال سپاهان زردپوشان اصفهانی شاگردان نویدکیا مقابل پرسپولیس پرسپولیسی ها سپاهانی ها بازی سازی موقعیت ها روز گذشته گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال

بیست و ششمین هفته از رقابت های فوتبال لیگ برتر با انجام ۷ بازی امروز پیگیر می شود که در حساس‌ترین دیدارها دو تیم استقلال و پرسپولیس رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

به گزارش مشرق، ۷ دیدار باقی مانده از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود و در مهم‌ترین دیدارهای استقلال تهران در خانه میزبان ذوب آهن خواهد بود و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی نساجی قرار خواهد گرفت.

پیکان - آلومینیوم

دو تیم فوتبال پیکان و آلومینیوم در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که از زمانی که آلومینیوم وارد لیگ برتر شده، دیدارهای رو در روی این دو تیم بردی نداشته و هر ۷ بازی گذشته آنها با نتیجه تساوی خاتمه یافته است.

آلومینیوم در ۵ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی به دست آورده و در طرف مقابل تیم پیکان در ۵ بازی اخیر خود دو شکست، دو تساوی و یک پیروزی را کسب کرده است. دیدار رفت دو تیم در اراک با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. این بازی در ورزشگاه پاس قوامین و از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

سپاهان - استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، امروز و در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال خوزستان است. در ۱۰ سال اخیر استقلال تنها یکبار موفق به شکست دادن سپاهان شده است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و شاگردان «ژوزه مورایس» برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی و یا حتی قهرمانی در لیگ برتر نیازمند ۳ امتیاز این بازی هستند.

سپاهان در ۵ بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده و در طرف مقابل استقلال خوزستان یکبار در ۵ دیدار اخیر خود بازی را واگذار کرده است. با توجه به دو پیروزی متوالی نساجی، استقلالی‌ها بار دیگر در منطقه سقوط قرار گرفتند و باید در ۵ بازی باقی مانده خود تا پایان مسابقات، امتیازات لازم را کسب کنند. این بازی از ساعت ۱۸:۱۰ برگزار می‌شود.

نساجی - پرسپولیس

تیم فوتبال نساجی با دو پیروزی اخیر خود برابر تراکتور و ذوب آهن خود را از منطقه سقوط نجات داد و شاگردان ساکت الهامی امیدوارند تا سومین پیروزی متوالی خود را در این فصل و در خانه تجربه کنند. پرسپولیسی‌ها در دو دیدار اخیر خود برابر آلومینیوم و سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر نتوانسته‌اند به برتری دست یابند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. «اوسمار ویه‌را» برای این بازی تمام نفرات خود را در اختیار دارد و تنها امید عالیشاه به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

نساجی از زمانی که پا به رقابت‌های لیگ برتر گذاشته، موفق به شکست پرسپولیس نشده و در ۱۰ دیدار رو در روی دو تیم، ۷ پیروزی سهم پرسپولیس بوده و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. دیدار رفت دو تیم در این فصل با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان تهران به پایان رسید و شهاب زاهدی زننده تک گل این دیدار بود.

احسان حسینی مدافع نساجی تنها غایب این تیم برابر پرسپولیس است و سایر نفرات می‌توانند برای این تیم به میدان بروند. البته نساجی چی ها پیش از این آریا برزگر و علیرضا رضایی را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از دست داده بودند.

این بازی از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.

ملوان - هوادار

تیم ملوان برای رسیدن به جمع ۴ تیم بالای جدول و هوادار برای قرارگیری در نیمه اول جدول، به پیروزی در این بازی چشم دوخته‌اند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا اینبار و در خانه موفق به شکست هوادار مسعود شجاعی شوند. مصاف این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر تاکنون با نتیجه تساوی خاتمه نیافته و همیشه با پیروزی یکی از دو تیم همراه بوده است.

در ۹ دیدار رو در روی دو تیم در لیگ دسته اول و لیگ برتر، ۴ پیروزی سهم هوادار و دو پیروزی سهم ملوان بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران برگزار می‌شود.

صنعت نفت - مس

در دیدارهای این دو تیم در ادوار رقابت‌های لیگ برتر، تیم مس دست بالاتر را داشته و در ۷ بازی رو در رو، ۳ پیروزی سهم مس و یک پیروزی سهم صنعت نفت بوده و ۳ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. بازی رفته دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید و شاگردان فراز کمالوند که در انتهای جدول حضور دارند برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود برای بقا در لیگ برتر باید مسی را شکست دهند که از زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم، شکستی را متحمل نشده است.

صنعت نفت در ۵ بازی اخیر خود ۴ شکست و یک پیروزی را به دست آورده و تیم مس نیز موفق به کسب ۴ تساوی و یک پیروزی شده است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

فولاد - تراکتور

تیم فوتبال فولاد که در یک قدمی رسیدن به منطقه سقوط قرار دارد، باید در برابر تراکتور حداقل امتیاز را کسب کند. عبدالله ویسی سرمربی فولاد پیش از این دیدار و از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محکوم به پرداخت دو میلیارد تومان شد تا سنگین‌ترین حکم انضباطی در تاریخ لیگ برتر ایران را به نام خود به ثبت برساند. فولاد در ۵ بازی گذشته خود ۳ تساوی و دو شکست را به دست آورده است و این تیم همراه با ویسی تاکنون موفق به کسب پیروزی در فصل بیست و سوم نشده است.

تیم تراکتور هم از زمانی که «پاکو خمز» از این تیم جدا شده است تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده و حمید مطهری امیدوار است در این بازی خارج از خانه موفق به پیروزی برابر فولاد شود تا همچنان تراکتور در جمع ۴ تیم بالای جدولی باقی و شانس کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در این تیم زنده بماند.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و فولاد امیدوار است تا با حضور هواداران خود، ۳ امتیاز این بازی را کسب کند. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

استقلال تهران - ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال برای حفظ صدر در فاصله ۵ هفته‌ای تا پایان فصل بیست و سوم، نیاز به پیروزی در این بازی دارد. آبی‌های پایتخت نفس‌های پرسپولیس را پشت سر خود حس می‌کنند و برای قهرمانی باید حتماً از بازی‌های خود امتیازات لازم را کسب کند.

استقلال برای فردا همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و امکان دارد دو بازیکن ذوب آهن این بازی را به دلیل مصدومیت از دست دهند. ذوب آهن بهترین تیم خارج از خانه در این فصل بوده و از ۱۲ بازی گذشته خود در خارج از اصفهان ۲۳ امتیاز به دست آورده اما نتایج این تیم در دیدارهای نیم فصل دوم با نوساناتی همراه بوده است. ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود موفق به کسب دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی را داشته است و استقلال تهران نیز در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و دو تساوی را به دست آورده است.

دیدار رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی امروز از ساعت ۲۰:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!