Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری باند سارقان مسلح که با استفاده از سلاح گرم وسرد وایجاد رعب و وحشت اقدام به خفت گیری وسرقت از شهروندان می کردند، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ بیژن جنتی  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شهروندان با شیوه زورگیری در مناطق مختلف شهر فردیس، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان با ابتدا با سوار کردن سوژه های خود به عنوان مسافر، در میانه راه با تهدید سلاح سرد و سلاح گرم قلابی اقدام به سرقت لوازم شخصی و با ارزش مالباختگان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس ادامه داد: در ادامه با تلاش های شبانه روزی، انجام اقدامات پلیس وگشت زنی های مستمر در مناطق وقوع سرقت یکی از متهمان شناسایی شد که با انجام تحقیقات محلی سرانجام مشخص شد که نامبرده به جرم سرقت توسط پلیس آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران دستگیر و روانه زندان شده است.

سرهنگ جنتی با بیان این که با هماهنگی مقام قضائی متهم از زندان به پلیس آگاهی فردیس منتقل و تحقیقات پلیسی پیرامون سرقت ها آغاز شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشت که با نصب پلاک های سرقتی برروی خودروی پراید یکی از همدستانش با سوار کردن شهروندان در محلهای خلوت و کم تردد، اقدام به خفت گیری با تهدید سلاح سرد و سلاح گرم قلابی می کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و سلاح گرم قلابی از مخفیگاه متهم یادآور شد: در ادامه مخفیگاه 3 همدست دیگر این سارق حرفه ای در شهر فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه نامبردگان نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده اتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اعتراف متهمان به 8 فقره سرقت به شیوه زورگیری، گفت: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ جنتی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز به هیچ وجه به خودروهای مسافرکش شخصی که دارای رفتارهای مشکوک هستند سوار نشوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت البرز فردیس زورگیری پلیس آگاهی سلاح گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش مشرق، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند