Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طاهری گفت: بسیاری از دستورالعمل های اقتصادی کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست و مسئولان باید به اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» صبح امروز (چهارشنبه 17 دی) در گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ» اظهار کرد: مقام معظم رهبری مولفه های اقتدار کشور را در ثبات فرهنگی، ثبات اقتصادی و قدرت دفاعی  معرفی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس در بعد فرهنگی در کشور دچار چالش شدیم، در هشت سال دفاع مقدس فضای نورانی جبهه و شهادت مانع از آن می شد که دشمن بتواند کاری در حوزه فرهنگی پیش ببرد.

 

حجت الاسلام طاهری افزود: اما پس از هشت سال دفاع مقدس وقتی دشمنان انقلاب اسلامی از حمله نظامی ناامید شدند هجمه فرهنگی را بر ما تحمیل کردند و مقام معظم رهبری بارها به موضوع شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کردند و اگر چه برنامه ریزی های خوبی اتفاق افتاد ولی با فرهنگ اسلامی کشور هنوز فاصله دارد.

 

وی به ثبات اقتصادی اشاره کرد و گفت: هر کشوری باید برای ثبات اقتصادی خود برنامه ریزی داشته باشد، اقتصاد ما باب میل استکبار است و نتوانستیم اقتصادی که انقلاب و اسلام ناب مد نظر دارد را در کشور اجرایی کنیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان یادآور شد: بسیاری از دستورالعمل های اقتصادی کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست و مسئولان باید به اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند.

 

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: کشور از نظر نظامی و دفاعی از اقتدار خوبی برخوردار است و شاید یکی از دلایل آن این باشد که قدرت دفاعی ما توسط دولت مدیریت نشد وگرنه شاید ممکن بود که همان مشکلاتی که سر راه موضوع اقتصاد و فرهنگی با آن رو به رو هستیم در بعد نظامی نیز به سراغ ما می آمد.

 

وی سیلی به شیطان بزرگ اشاره کرد و افزود: در دورانی امام (رحمه الله علیه) در برهه ای خدمت رسانی به مردم  به عنوان سیلی به استکبار یاد شد و سیلی به شیطان بزرگ تعابیر مختلفی دارد گرچه بیشتر افراد جامعه این سیلی در حوزه نظامی متصور می شوند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف توانسته در طول چهل سال گذشته به استکبار سیلی بزند.

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان روز بصیرت نشست بصیرتی طاهری بصیرت افزایی بصیرت عاشورایی دهه بصیرت بصیرت اقتصاد مقاومتی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی

دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران و معاونین سازمان صمت استان، تعزیرات حکومتی تهران و سازمان غذا و دارو با حضور در شرکت‌های داروسازی «توفیق دارو» و «خوارزمی» از خطوط تولید و آزمایشگاه‌های مختلف این دو مجموعه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه این بازدید ضمن تبریک و تهنیت روز کارگر و معلم اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری که سال جاری را با نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند همچنین حسب دستور رئیس قوه قضاییه به منظور حمایت از تولید، امروز از دو شرکت داروسازی توفیق دارو و خوارزمی که از جهات مختلف برای نظام جمهوری اسلامی ایران ارزشمند هستند بازدید به عمل آوردیم.

وی افزود: در قوه قضاییه دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در دادگستری‌های تمام استان‌های کشور فعال است تا از واحدهای تولیدی و صنعت گران حمایت شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز با مسئولان و مدیران این شرکت‌های دارویی اعلام کردیم که مطالبات، مسائل و مشکلات موجود را به صورت مکتوب به دبیرخانه واحد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران ارائه دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جهت پیگیری و رفع آن‌ها اقدام کنیم.

دادستان تهران درباره مشکل اعلامی طولانی شدن ترخیص مواد اولیه گفت: فرایند اداری ترخیص مواد اولیه را با قید فوریت بررسی و مرتفع می‌کنیم همچنین در جهت حل مشکل فرسودگی ماشین آلات شرکت‌ها از طریق برگزاری جلسه با بانک‌های عامل موضوع اعطای تسهیلات مصوب را پیگیری خواهیم کرد.

صالحی بیان کرد: بیشتر مشکلاتی که دو شرکت داروسازی بیان کردند مربوط به عدم تامین نقدینگی، پرداخت نشدن مطالبات، فرسوده شدن ماشین آلات، کیفیت قیمت گذاری در صنعت دارو، عدم تخصیص به موقع ارزو مشکلات تامین مواد اولیه بود که مقرر شد شرکت‌های داروسازی مسائل مربوط به هر دستگاه را به صورت مجزا اعلام کنند تا پیگیری وجلسات لازم از طریق واحد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: مصوبات حمایتی که در جلسه امروز تصویب شد قطعا در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادسرای تهران پیگیری خواهد شد همچنین متعاقبا جلساتی به منظور پیگیری اجرای مصوبات با مسئولین امر که می‌توانند مشکلات این واحدهای تولیدی را رفع کنند در دادسرای تهران برگزار خواهیم کرد و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، موانع پیش روی این واحدهای تولیدی را در خصوص چالش‌هایی که مطرح کردند؛ به حداقل می‌رسانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "