Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:51:35 GMT

آیا هافبک با سابقه آرسنال به آمریکا می رود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۸۸۰۲

آیا هافبک با سابقه آرسنال به آمریکا می رود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود اوزیل احتمال دارد تا چندی دیگر پیراهن تیم دی سی یونایتد آمریکا را به تن کند. فوتبالیست 32 ساله آلمانی طبق اعلام سایت فوتبال لندن مذاکرات پیشرفته ای با این باشگاه آمریکایی کرده است.

اوزیل با حضور در تیم حاضر در لیگ حرفه ای آمریکا می تواند از حقوقی بالا برخوردار باشد؛ به این شرط که در تبلیغات 2 برند نیز حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حالی انتشار شد که فابریتسیو رومانو، روزنامه نگار معروف ایتالیایی و کارشناس در امر نقل و انتقالات از طریق فضای مجازی اعلام کرد اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهند احتمال خروج بازیکن ژرمنی در ماه جاری بسیار زیاد است. رومانو حتی از اوزیل بعد از سالیبا و کوالاچیناس به عنوان سومین بازیکن خارج شده از آرسنال نام برد.

این ستاره که با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی 2014 شد، از سال 2013 عضو توپچی های لندن است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا آرسنال فضای مجازی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه تگزاس

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ اسرائیل پس از دانشگاه‌های هاروارد، براون و کالیفرنیای جنوبی به دانشگاه تگزاس رسیده و محوطه دانشگاه تگزاس صحنه ضد و خورد پلیس با دانشجویان شده است.

در پی تجمع دانشجویان دانشگاه تگزاس در مخالفت با جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، تاکنون حداقل ۲۰ دانشجو به دست نیروهای پلیس بازداشت شده‌اند.

پایگاه خبری قاهره ۲۴ بامداد پنجشنبه گزارش داد که دانشجویان در شعارهای خود ارتش رژیم اسرائیل را یک سازمان تروریستی نامیدند.

از سوی دیگر «گرگ ابت» فرمانده تگزاس در واکنش به تجمع حامیان فلسطین در این دانشگاه اعلام کرد که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند.

وی اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

وی در مواضعی در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: «دانشجویانی که در اعتراضات مملو از نفرت و یهودی ستیزی شرکت می‌کنند باید از هر دانشگاهی در ایالت اخراج شوند.

پیشتر نیز منابع رسانه‌ای از آمریکا خبر دادند که تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که ۱۳۳ نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند و کلاس‌های درس نیز از بیم گسترش تجمعات ضد اسرائیلی مجازی اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه تگزاس
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)