Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، ابوالفضل اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس، صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: استان البرز نوپاست از این رو با مشکلات و معضلات متعددی روبرو است.

فرماندار فردیس با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌ها نیاز استان البرز است، اظهار کرد: شهرستان فردیس نیز با فقر زیرساختی مواجه است از این رو نیاز داریم تا مورد توجه قرار گرفته و با تأمین بودجه کافی نیازهای شهرستان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به لزوم استقلال ادارات شهرستان فردیس تأکید کرد و یادآور شد: یکی از مطالبات جدی مردم و مسؤولین مستقل شدن اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس است که پس از سال‌ها هنوز به نتیجه نرسیده است.

فرماندار فردیس تصریح کرد: در حال حاضر 85 هزار نفر از میان ۱۰۱ هزار دانش آموز آموزش و پرورش ناحیه دو مربوط به حوزه شهرستان فردیس هستند؛ همین امر بیانگر ضرورت استقلال آموزش و پرورش شهرستان است.

اینانلو افزود: یکی دیگر از این مطالبات انتزاع کامل شهرداری فردیس از کرج است، البته در این راستا پیگیری‌های بسیاری در معاونت عمرانی استانداری نیز انجام شده اما تا کنون هیچ املاکی به فردیس واگذار نشده است و شاهدیم طرح تفصیلی کرج در شهرستان فردیس اجرا می‌شود!

بالاخره سوخت نیروگاه قائم مازوت است یا خیر؟!

وی در ادامه به وجود مشکلات دهیاری و شهرداری‌ها برای انجام فعالیت‌های خود اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که این روزها و با آغاز وارونگی هوا مطرح می‌شود سوخت نیروگاه منتظر قائم است که پس از بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌های لازم استفاده از سوخت مازوت در این نیروگاه از سال 94 ممنوع اعلام شد.

فرماندار فردیس اظهار کرد: طی روزهای گذشته بازدید دوباره ای از این مجموعه با حضور نماینده تهران صورت گرفت و عدم استفاده از سوخت مازوت در این نیروگاه تأیید می‌شود. پیش از این مدیرکل محیط زیست نیز عدم استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه منتظر قائم را تأیید کرده بود.

وی در این رابطه تصریح کرد: اگر چه مصرف سوخت گازوئیل در این مجموعه به میزان استاندارد نرسیده است اما خروجی استاندارد است و نیروگاه منتظر قائم هیچگونه آلایندگی برای سلامت مردم ندارد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه تمامی نهادهای اجرایی در شهرستان فردیس برا کنترل شیوع بیماری تلاش کردند، در این میان اجرای طرح شهید سلیمانی و غربالگری محله به محله بسیار تأثیرگذار بود که همچنان نیز ادامه دارد.

اینانلو با اشاره به مشکلات اقتصادی که در پس شیوع کرونا رقم خورد، اظهار کرد: بنا به فرمان مقام معظم رهبری رزمایش سراسری مواسات نیازمندان شهرستان فردیس را نیز مشمول لطف خیرین قرار داد و خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه رقم خورد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار فردیس سوخت مازوت انتزاع فردیس شهرستان فردیس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز