Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:09:53 GMT

فروش اینترنتی باتری ماشین

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۸۸۸۵

فروش اینترنتی باتری ماشین

تکنولوژی هر روز بیش از پیش برای سهولت زندگی  پیش می رود و برای راحتی کار و استفاده ی بهینه از وقت و انرژی ما برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام باتری آنتایم، با مشغله های امروزی این روزها، ویروس کرونا هم علتی شده تا کمتر در خیابان ها تردد کنیم و کسب و کارها شرایطی را برای مشتریان خود فراهم آورده اند تا به راحتی، بدون صرف وقت و هزینه جابجایی و ترافیک بتوانند از طریق اینترنتی محصولات مورد نیاز خود را بیابند و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش اینترنتی باتری ماشین هم یکی از هزاران موارد مورد نیاز است که مشتریان می توانند با جستجو در اینترنت و امکان مقایسه ی محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها به انتخاب مناسبی دست بزنند.

این محصولات توسط فروشگاه های مختلف در اینترنت به شکل آنلاین در دسترس قرار گرفته اند.

برای خرید مناسب ترین باتری توجه به ولتاژ، آمپر، گارانتی و نوع باتری توجه ویژه ای داشته باشید. خرید آنلاین باطری ماشین در روزهای تعطیل آخر هفته یکی از مزیت های این نوع خرید می باشد و شما می توانید در اسرع وقت یک باطری ماشین نو داشته باشید و علاوه بر آن از ارسال و نصب رایگان آن بهره مند شوید.

توجه به استانداردهای باطری و تاریخ تولید آن یکی از نکات مهم و قابل توجه در زمان خرید آن است. با خدمات فروش اینترنتی باتری ماشین، شما می توانید قبل از خرید از این مورد اطمینان کامل حاصل کنید و با خیالی آسوده محصول با کیفیتی دریافت نمایید.

در سایت های اینترنتی توضیحاتی درباره هر باتری و نوع خدمات فروشگاه داده شده است، که محصول خود را با چه نوع کیفیت، خدمات و هزینه ای دریافت می کنید.

خرید امن باطری ماشین از مراکز معتبر

یکی دیگر از راه های مطمئن برای خریدی ایمن، سرچ  و خرید از فروشگاه های معتبر است. آنها موظف به خدمات مطمئن و ارائه باتری دارای اصالت به مشتری هستند از این رو محصولات آن ها با توجه به تاریخ تولید روز و سالم بودن به مشتری تحویل داده می شود.

پس از تحویل باطری ماشین به مشتری، توسط کارشناس، سالم بودن محصول در همان زمان تست شده و تحویل مشتری می گردد. چنانچه در زمان تست و حتی ۲۴ ساعت بعد از زمان نصب، مشخص شد که باطری دچار نقص می باشد، این مسئله از سمت فروشگاهی که از آن خرید نموده اید پیگیری خواهد شد.

از دیگر مزیت فروش اینترنتی باتری ماشین می توان به حذف دلالان و احتکارکنندگان سود جو اشاره کرد که با حذف آنها محصول با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که نصب باطری نیازمند تخصص می باشد از این رو نصب آن را به کارشناسان مربوطه بسپارید چرا که این نصب بطور رایگان برای شما صورت می گیرد.

رضایت شما در گرو انتخاب یک فروشگاه معتبر برای حسن انجام کار شماست. پس لطفا به این نکته ی ارزشمند توجه کنید که ارائه ی خدمات از سوی فروشگاه های اینترنتی معتبر همیشه به سود شما خواهد بود.

می توان با سرچ در سایت آنتایم به محصول با کیفیت دست یافت. در این سایت از کارخانه های معتبر از جمله، برنا باتری و سپاهان باتری و پاسارگاد صنعت باطری نام برده شده است. این نامهای ذکر شده، از برندهای معتبر و شناخته شده هستند که سال ها با ارائه بهترین خدمات، باتری با کیفیت و قیمت مناسب همواره در جهت رضایت مشتریان گام برداشته اند.

نصب رایگان باتری ماشین با خرید آنلاین

ارائه باتری با تاریخ تولید به روز، بهترین قیمت، تضمین گارانتی، ارسال و نصب رایگان از ویژگی های آنهاست که با مراجعه به این سایت مشاهده خواهید کرد.

امداد باتری:

اگر به دنبال دریافت خدمات از امداد باتری ماشین با کیفیت کار بالا و قیمت مناسب هستید به شما امداد باتری آنتایم را پیشنهاد می کنیم که تست باطری و نصب آن به طور رایگان برای مشتری انجام می شود.

خدمات آنها به طور شبانه روزی حتی روزهای تعطیل در خدمت مشتری است که تضمین سالم بودن باتری، تضمین به روز بودن تاریخ باطری و پرداخت توسط دستگاه کارتخوان سیار را برای مشتریان خود فراهم آورده است .

باتری اتمی با کیفیت:

انتخاب بهترین باتری هم تاثیر بسزایی در رضایت شما خواهد داشت. قیمت باتری بر مبنای آمپراژ باطری خریداری شده و کسر قیمت روز باتری فرسوده ی شما خواهد بود.

باتری ها دارای دوره گارانتی ۶ تا ۳۰ ماهه هستند. باتری ها در دو نوع  ایرانی و کره ای در بازار موجود می باشند. سال هاست که باطری سپاهان و برنا باتری و پاسارگاد صنعت باطری با تولید نوع اتمی و اسیدی با کیفیت، با طول عمر طولانی به مشتریان خود خدمات مفیدی ارائه می دهند.

عمر مفید باتری اتمی بین ۱ تا ۲ سال است. بسته به نوع برند، آب و هوا، تکنولوژی باتری، سالم بودن سیستم برق خودرو می باشد.

در خصوص خرید باطری اتمی ایرانی یا کره ای باید گفت که خرید باتری ایرانی با کیفیت که با استانداردها و تکنولوژی روز تولید می شوند مقرون به صرفه می باشد. همچنین شما می توانید از پشتیبانی پس از خرید آن بهره مند شوید.

با خرید باتری اتمی ایرانی با کیفیت رانندگی مطمئن را تجربه کنید و به اقتصاد کشور کمک نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باتری ماشین خرید آنلاین باتری ماشین فروش اینترنتی باتری ماشین باطری ماشین سالم بودن خرید آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، واحدیان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: به دلیل عقبه ذهنی که در ده سال گذشته درباره برج‌های دو قلو پیش آمده سرمایه گذاران برای خرید برج‌ها اطمینان خاطر ندارند.
وی افزود: تمام بدهی‌ها پرداخت شده و مجوز‌ها و کاربری‌ها انجام شده و برای خرید مشکلی نیست.
واحدیان گفت: تسهیلات خاصی برای فروش برج‌های دو قلو در نظر گرفته شده است تا سرمایه گذاران بیشتری جذب شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه