Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- براساس آمار سازمان بهداشت جهانی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 86 میلیون و 834 هزارو 916 نفر رسیده‌است.
به گزارش خبرگزاری آریا، براساس آمار سازمان بهداشت جهانی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به 86 میلیون و 834 هزارو 916 نفر رسیده‌است.
تعداد جانباختگان به یک میلیون 875 هزارو 520 نفر و شمار بهبودیافتگان به 61 میلیون و 533 هزار و 599 نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
شناسایی بیش از 18 هزار کرونایی جدید در هند
تعداد کل مبتلایان به بیماری کووید 19 در هند در شبانه روز اخیر 18 هزار و 88 نفر افزایش یافت.
 وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند اعلام کرد: تاکنون 10 میلیون و 374 هزار و 932 نفر در هند به ویروس کرونا آلوده شده و از این تعداد 9 میلیون و 997 هزار و 272 نفر بهبود یافته اند.
تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در هند نیز تا ساعت هشت صبح امروز 150 هزار و 114 نفر شد.
 
اسپانیا/ بیش از 23 هزار مبتلای جدید
وزارت بهداشت اسپانیا شامگاه سه شنبه اعلام کرد در 24 ساعت گذشته بیش از 23 هزار مبتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسید.
به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید، وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد روز سه شنبه با ثبت 23 هزار و 700 مبتلای جدید به ویروس کرونا، مجموع شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به رقم یک میلیون و 982 هزار و 544 نفر رسید.
این منبع افزود طی هفت روز گذشته 550 نفر نیز در این کشور به سبب ابتلا به کرونا فوت کردند، یعنی به طور میانگین هر روز 78 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
 
ایتالیا/بیش از 15 هزار و 300 مورد جدید ابتلا
وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد سه شنبه بیش از 15 هزار و 300 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسید.
به گزارش خبرگزاری رویترز از رم، وزارت بهداشت ایتالیا اعلام کرد در شبانه روز گذشته با ثبت 15 هزار و 378 مورد جدید ابتلا به «کووید-19»، مجموع شمار مبتلایان به این بیماری در این کشور به دو میلیون و 181 هزار و 619 نفر رسید.
ایتالیا بالاترین موارد مرگ و میر ناشی از کرونا را در اروپا به خود اختصاص داده است. ایتالیا همچنین پنجمین کشور جهان با بالاترین آمار مرگ ناشی از کرونا و هشتمین کشور جهان با بالاترین آمار ابتلا به «کووید-19» محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شمار مبتلایان ویروس کرونا شمار مبتلایان نفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت