Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پنجم رقابت‌های دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه تیم ایمان شیراز میهمان راگا شهرری است.

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات متفاوت است چرا که راگا با ۲ برد، یک شکست و ۶ امتیاز، در مکان چهارم قرار گرفته و ایمان شیراز که اصلا شرایط جالبی ندارد با ۳ شکست و بدون امتیاز، مکان ششم جدول هفت تیمی را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال مردان، ایمان شیراز استراحت داشت و راگا شهرری با نتیجه پرگل ۶-۲ مغلوب مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی شد.

مرتضی کشاورز کاپیتان تیم ایمان شیراز، گفت: تیم تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی در هفته‌ای که گذشت انجام  داد و شرایط مناسبی دارد هر چند بواسطه سه شکستی که در هفته‌های اول تا سوم متحمل شده، بازیکنان از لحاظ شرایط روحی با افتی مواجه شدند، اما انتظار می رود بتوانیم بازی خوبی مقابل راگا داشته باشیم.

او در خصوص تیم راگا حریف این هفته ایمان، بیان کرد: راگا تیم بسیار خوبی را در اختیار دارد و بودن ۶ بازیکن ملی پوش در این تیم نشان از کیفیت تیم راگا دارد، اما این موضوع باعث نمی‌شود که تیم ما نتواند نمایش خوبی مقابل نماینده تهران داشته باشد.

مصطفی کرد و پیام سهرابی قضاوت دیدار راگا شهرری و ایمان شیراز را برعهده دارند.

در گروه دوم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ایمان شیراز با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، مس سونگون، راگا شهرری، کوثر اصفهان، ایمان شیراز و حفاری اهواز همگروه است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال مردان تیم ایمان شیراز باشگاه های کشور ایمان شیراز راگا شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی چهارشنبه شب در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر از دیر باز احترام ویژه ای به عالمان دینی داشتند و این احترام و توجه به عالمان دینی در کشور بی نظیر است و نشان از فرهنگ دینی اصیل و دیرین استان بوشهر دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به حضور علمای استان در کنار مردم در دوران‌های مختلف افزود: مردمی بودن علمای بوشهر آثار پر برکتی را در این استان بوشهر به یادگار گذاشته است و یکی از آن آثار توجه وافر مردم این استان به قرآن و مسائل شرعی است.

وی با یاد آوری حماسه قرآنی مردم استان بوشهر در محفل روستای چارک خاطر نشان کرد: بزرگترین اجتماع مردمی حول قرآن کریم از جهات گوناگون منحصر به فرد بود و این حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر عالمان دینی در کنار مردم بوده است و حکایت از عمق ایمان مردم این استان دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حفظ روحیه قرآنی این استان بوشهر خاطر نشان کرد: حوزه‌ها در خط مقدم پاسداری از سبک زندگی قرآنی هستند و با حضور در کنار مردم شیوه علمای سلف این استان را باید ادامه دهند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه تاکید کرد: با بیان خدمات حوزه‌های علمیه به فرهنگ مردم در طول تاریخ و تبیین جایگاه رفیع قرآن و معارف اسلامی به مردم و جامعه نخبگانی، راه را برای شناخت هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه هموار کنید.

کد خبر 6088173

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت (فیلم)
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • آماری هولناک؛ «۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند»
  • هشدار فرشاد مؤمنی؛ ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟