Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین دوره مجازی تربیت مربی مهدویت را ویژه در مقطع مهد و پیش دبستانی در محورهایی همچون جهت‌دهی ویژگی‌های طبیعی و فطری و مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، واحد کودک و نوجوان مرکزتخصصی ‌مهدویت با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ششمین دوره مجازی تربیت مربی مهدویت را ویژه در مقطع مهد و پیش دبستانی و با هدف تربیت یاران با نشاط و قوی امام زمان(عج) را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش،  کتاب کار ویژه پیش دبستان ( ۸ جلد ۵۰% تخفیف)، کتاب راهنمای مربی ( ۲ جلد ۵۰% تخفیف)، پشتیبانی (یکساله رایگان) ، محتوای رسانه ای (روزانه و رایگان) و گواهی پایان دوره  از مزایای این دوره است.

 

 

 

 

برخی عناوین دوره عبارتند از: سواد رسانه و مدیریت فرهنگی، روش ها و قالب های متنوع انتقال مفاهیم دینی، جهت‌دهی ویژگی های طبیعی و فطری، مهارت پاسخگویی به سوالات اعتقادی کودکان،  ۷۰ روش خلاقانه در آموزش و تربیت، شیوه تدریس محتوای آموزشی یاران آفتاب شامل شیوه تدریس ریاضی، علوم، اجتماعی، مهدویت، هوش و خلاقیت، بهداشت و ایمنی و ساااایر مفاهیم آموزشی پایه و ... .

 

بنابر این گزارش، زمان برگزاری دوره بهمن ۱۳۹۹، کلاس شیفت صبح: ۷:۳۰ تا ۹:۳۰، کلاس شیفت عصر: ۱۵ تا ۱۷ و مهلت ثبت نام: تا آخر دی ماه ۱۳۹۹ است.

 

راه های ارتباطی:

  ۰۲۵۳۷۸۴۱۶۱۴

???? ۰۹۹۲۵۲۶۶۶۳۹

????آی دی ثبت نام در ایتا @Admin_poshtiban313

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: سبک زندگی منتظرانه تربیت مربی مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره شهرستان دشتستان استان بوشهر برگزار شد و ساکنان ۶ روستای دشتستان ضمن پذیرایی از میهمانان، خانه‌هایشان را با تمام تجهیزات در اختیار شرکت‌کنندگان در این رویداد قرار دادند.

در آیین اختتامیه این جشنواره، برترین‌های بخش «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و «عکس روستایی» معرفی شدند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام با بیان این‌که رویکرد جشنواره فرهنگی هنری رضوی، مردمی‌سازی و مشارکت مردم در برپایی این جشنواره است، افزود: آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ رضوی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره در روستا‌ها است.

فرهاد قائمیان با قدردانی از مردم روستا‌های دشتستان و به‌ویژه سرکره در میزبانی از هنرمندان این جشنواره گفت: سیره رضوی در استان بوشهر به ویژه در روستا‌های این استان ترویج دارد به‌گونه‌ای که مردم روستای سرکره دشتستان به‌عنوان میزبان جشنواره روستایی و عشایری رضوی، از میهمانان در بخش‌های مختلف اسکان، پذیرایی و خدمات‌رسانی استقبال کردند.

وی رشد کمی و کیفی تهیه و تولید آثار در ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در این جشنواره ۵۰ هنرمند در سه حوزه «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و عکس روستا از استان‌های خراسان رضوی، اردبیل، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، همدان، اصفهان و بوشهر با ارائه آثار خود شرکت کردند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اضافه کرد: ۱۵۰۰ اثر به این جشنواره عرضه شد که در بخش‌های مختلف با رای داوران برترین‌ها انتخاب و تجلیل شدند.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم با بیان این‌که ولایت‌مداری و عشق به ائمه طهارت علیه‌السلام در مردم استان بوشهر نهادینه است، گفت: مردم استان بوشهر توجه ویژه‌ای به فرهنگ و سیره ائمه طهارت علیه‌السلام دارند و خدمت کردن در این مسیر را مایه افتخار خود می‌دانند.

در این آیین از برترین‌ها در بخش‌های عکاسان آزاد، عکاسان روستایی رضوی، پرده خوانی و نقالی روستایی و عشایری رضوی، مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی و عشایری رضوی، پیشکسوت نغمه خوان، مدیحه سرا و چاووشی خوان روستایی و عشایری تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان