Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوربا بیان اینکه هیچ کس نباید در دنیا فکر کند که با تحریم و جنگ اقتصادی قادر است ملت ایران را از پای در آورد، گفت: ملت ایران مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد و در عین حال هر زمان که طرف مقابل تسلیم قانون شد، از آن استقبال می کند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیئت دولت اظهارداشت: ۱۸ دی یک روز تاسف انگیزی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هواپیما به خطا مورد هدف قرار گرفت و روز سخت و دردناکی برای ما رقم خورد. همان روز گفتیم مسببان این قضیه باید در یک دادگاه عادلانه محاکمه شوند و حتما قوه قضاییه عاملان این حادثه را محاکمه می‌کند.  

وی با تاکید بر اینکه همه زوایای این مسئله باید روشن شود، افزود: دولت همه تلاش خود را در این یک سال اخیر کرده است و در هفته قبل به این تصمیم رسیدیم که خسارات را پرداخت کنیم و در پرداخت دیه و خسارات، تبعه هر کشوری را مساوی حساب کرده و ۱۵۰ هزار دلار مدنظر قرار دادیم و انشالله این خسارت پرداخت می‌شود و درباره هواپیما هم با اوکراین در حال مذاکره هستیم.  

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این حادثه برای ما سخت بود، ولی ۳۰ میلیون دلار تهیه شد تا این مشکل حل شد و این اقدام در محاکمه عاملان تاثیری ندارد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیچ کس نباید در دنیا فکر کند که با تحریم و جنگ اقتصادی قادر است ملت ایران را از پای در آورد. ملت ایران مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد و در عین حال هر زمان که طرف مقابل تسلیم قانون شد، از آن استقبال می کند.

بیشتر بخوانید:  رئیس جمهور: امروز ۶۰ میلیون ایرانی از حمایت معیشتی برخوردار هستند/ تکمیل خدمات الکترونیک بخش سلامت تا ۲۰ اسفند

 

تکمیل می شود/ 

برچسب ها: حسن روحانی هیئت دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی هیئت دولت ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها