Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@10:53:29 GMT

کرونا آمار جراحی‌های زیبایی بینی را کاهش نداد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۹۴۵۴

کرونا آمار جراحی‌های زیبایی بینی را کاهش نداد

به گزارش ایرنا، شهریار لقمانی افزود: اکنون جراحی بینی در کشور ما به یک رفتار مورد قبول و هنجار تبدیل شده و مرز و محدودیت جنسیتی، اقتصادی و سنی ندارد. زنان و مردان در شرایط اقتصادی مختلف و سنین مختلف متقاضی انجام جراحی زیبایی هستند.

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی درباره مخاطرات عمل رینوپلاستی، اظهار داشت: ریسک و خطر جانی در این عمل بسیار پایین است، ولی گاهی درصد کمی از بیماران رضایت لازم را نسبت به نتیجه ظاهری جراحی زیبایی بینی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همه افراد نمی توان یک نوع جراحی زیبایی بینی را انجام داد؛ چرا که به ضخامت پوست بینی و نسبت‌های صورت بستگی دارد و نتیجه مورد انتظار متفاوت می شود.

لقمانی ادامه داد: جراحی زیبایی بینی عمل دشوار و پیچیده‌ای است که نیاز به علم روز و تجربه کافی دارد. متقاضیان این عمل بهتر است در انتخاب جراح دقت بالا داشته باشند تا کمتر دچار نارضایتی شوند.

وی درباره حداقل سن مناسب برای انجام جراحی بینی، گفت: این مسئله در جوامع مختلف بر اساس میانگین سن بلوغ متفاوت است. در کشور ما پیشنهاد اکثر جراحان پلاستیک برای دختران برای انجام جراحی بینی حداقل ۱۶ سال تمام و برای پسرها حداقل ۱۸ سال تمام است.

** سالانه حدود ۲۵ هزار جراحی زیبایی بینی در کشور انجام می شود و رتبه اول جراحی زیبایی را در ایران دارد؛ در حالی که در دنیا جراحی پلک، در بین جراحی های زیبایی سر و صورت، رتبه نخست را دارد. بعد از آن، عمل لیپوساکشن یا همان کشیدن چربی های اضافی بدن است.

منبع: الف

کلیدواژه: جراحی زیبایی بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟