Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در مازندران بابیان اینکه باید به مشکل اشتغال فرزندان ایثارگر توجه خاصی صورت گیرد گفت: تولیدات علمی از طریق فرزندان شاهد به جامعه نشر داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی امروز در پنجمین همایش تجلیل از داوطلبان برتر شاهد و ایثارگر حائز رتبه زیر 100 کشوری آزمون سراسری سال 99 بدون احتساب سهمیه با اشاره به اینکه فرزندان شهدا و ایثارگران ادامه دهنده راه پدران خود باشند، اظهارداشت: شما فرهیختگان علمی کشور به شمار می روید و مایه افتخار جامعه و خانواده خود هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرزندان شهدا و ایثارگر از  بهترین‌ها و شایسته‌ها محسوب می‌شوید و در خدمت انقلاب و نظام بوده و به آن عشق بورزید و به رسالت و وظیفه مسئولان در قبال ایثارگران اشاره کرد و افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باید قابل توجه و در شأنیت آنان بوده و رفتار ما با این افراد با تواضع همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: باید به مشکل اشتغال فرزندان ایثارگر توجه خاصی صورت گیرد و مسئولان در پست‌های مدیریتی برای نخبگان علمی سهمیه ای قائل شوند چرا که این افراد توانمندی زیادی در جهت خدمت به مردم دارند و میراث را از پدران شهید، جانباز و آزاده خود به ارث برده اند.  

نماینده مردم قزوین در مجلس: جنبش دانشجویی باید در تولید علم و اقتصاد دانش بنیان پیشرو باشدالبرز| تولید علم از مهمترین شاخص‌های قدرت‌گیری جوامع استدانشگاه‌های مازندران با تولید علم به رفع مشکلات استان کمک کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این آئین با بیان اینکه پنج نفر از فرزندان ایثارگر مازندران بدون در نظر گرفتن سهمیه، حائز رتبه‌های برتر کشوری زیر 100 در رشته‌های مختلف شدند، گفت: مازندران دارای هزار و 251 دانش آموز، پنج هزار و 679 دانشجو، 613 نخبه شاهد و ایثارگر بوده که در رشته‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند.

هدایت مظلومی افزود: احمد فغان پور گنجی فرزند جانباز در رشته زبان با رتبه 26 از بابل، محمدحسین شکری فرزند جانباز در رشته ارشد علوم قضایی با رتبه 49 از ساری، سید اسماعیل جعفری فرزند جانباز در رشته زبان با رتبه 95 از بابل، فاطمه فرجی گله کلایی فرزند جانباز در رشته زبان با رتبه 45 از ساری و  فاطمه لطفی فرزند جانباز در رشته مشاوره با رتبه 60 از قائم‌شهر نفراتی بودند که با اهدای لوح و تندیس، مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی بیان کرد: مازندران تعداد نفرات بالائی در رتبه کنکور سراسری شاهد و ایثارگر در میان استان‌های کشور دارد که این امر بیانگر رشد علمی و استعدادهای درخشان و بروز نخبه‌های علمی در میان این قشر است.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرزندان ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت