Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اعضای شوراهای اسلامی کار شرکت صنایع شیر ایران، از مدیرعامل شرکت، تقدیر کردند.
به گزارش شمانیوز، اعضای شورای اسلامی از عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در راستای تکریم سرمایه انسانی و توجه به معیشت کارکنان و پویایی، تعالی، رشد و توسعه سازمانی مجموعه قدردانی کردند.
در متن تقدیر نامه مدیر عامل صنایع شیر ایران آمده است:
از جایگاه منتخبین شورای اسلامی کار و تشکل‌های کارگری شرکت صنایع شیر ایران، از جناب آقای مهندس عبداله قدوسی مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران بخاطر حسن نیت و تلاش‌های بی‌دریغشان درحمایت از تشکلات کارگری و حل و فصل مشکلات مربوط به منابع انسانی وتبدیل وضعیت و تامین حقوق و خواسته‌های کارکنان شریف شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران بابت” اعتماد شایسته ایشان به منتخبین نمایندگان شوراهای اسلامی کار شرکت‌های تابعه و انتصاب جناب آقای محمد مرجانی به‌عنوان نماینده مدیرعامل صنایع شیر ایران در رسیدگی به امور شورای اسلامی کار شرکت‌های گروه ” کمال تشکر و قدردانی را داریم و برای این عزیز و خانواده بزرگوارشان آرزوی سلامتی و شادکامی می‌نمائیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت صنایع شیر ایران اسلامی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اعضای خانواده ارتباطات صریح و صادقانه ای با هم دارند و تفاوت‌های فردی یکدیگر را می‌پذیرند و عواطف خود را آشکارا ابراز کرده و احساس ارزشمندی و عزت نفس در یکدیگر ایجاد می‌کنند.

وی یکی از اصول تقویت سلامت روانی در خانواده را اصل وجود روحیه قدردانی و سپاسگزاری در میان اعضای خانواده دانست و خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای خانواده، در صورت انجام کارهای مفید و در راستای پیشبرد مصالح خانواده، از سوی اعضای دیگر خانواده مورد قدردانی قرار بگیرد که این قدردانی می‌تواند به صورت کلامی و یا غیرکلامی باشد.

ابراهیمی گفت: آنچه یک خانواده بهنجار را از خانواده نابهنجار متمایز می‌کند، فقدان مشکلات نیست بلکه وجود یک ساختار نیرومند و کارآمد برای حل مشکلات است.

رئیس بهداشت و درمان مشگین شهر تصریح کرد: خانواده‌های سالم، ساختار درونی خود را برای پذیرش موقعیت‌های متغیر و بحرانی، اصلاح می‌کنند، در حالی که خانواده‌های ناکارآمد ساختار خشک خود را که در برخورد با وضعیت جدید کارآمد نیست حفظ می‌کنند.

کد خبر 6086725

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی