Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوقلو در شرق تهران در منزل برای همشهریانی که در محدوده شرق تهران و مناطق مجاور هستند... - اخبار بازار -

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوقلودر شرق تهران در منزل برای همشهریانی که در محدوده شرق تهران و مناطق مجاور هستند، این امکان را فراهم می نماید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به خدمات درخواستی آن ها اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط کافیست گوشی تلفن خود را بردارید و با شرکت مستر امداد تماس بگیرید تا کلیه خدمات مد نظر شما در کوتاه ترین زمان درب منزل شما باشد. متخصصین ما در شرکت مستر امداد ضمن گذراندن کلیه دوره های تخصصی مرتبط با تعمیر لوازم منزل، دارای تعهد کاری و تجربه کافی نیز هستند تا مشکل دستگاه شما با کمترین هزینه و با بیشترین بازدهی تعمیر و سرویس شود.

لباسشویی‌های دوقلو نوعی از ماشین های لباسشویی هستند که دارای دو مخزن جداگانه هستند و به صورت غیر اتوماتیک عمل شستن لباس ها را انجام می دهند به این معنی که بخشی از روند شستشو لباس بر عهده شما می باشد و شست و شوی لباس در آن‌ها عموما با آب سرد صورت می گیرد. البته در برخی از مدل های این نوع ماشین‌های لباسشویی یک پیکره فلزی وجود دارد و در آن‌ها المنتی به کار رفته است که سبب گرم شدن نسبی آب می‌شود. آگاهی از عملکرد و نوع مدل این نوع ماشین در تعمیر لباسشویی دوقلو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این نوع ماشین های لباسشویی مخزن اول به منظور شست و شوی لباس‌ها و پارچه‌ها تعریف شده و مخزن دوم به منظور خشک کردن آن ها استفاده می شود.

 لباسشویی دوقلو

در گذشته، ماشین لباسشویی دوقلو یا نیمه اتوماتیک و دو مخزنه کاربرد بیشتری داشت و در هر خانه ای پیدا می شد و تعمیر لباسشویی دوقلو نیز رونق بیشتری داشت. با گذشت زمان، رفته‌ رفته متخصصین تغییراتی را از نظر ظاهری و از لحاظ کارکرد در این دستگاه ها ایجاد کردند و قابلیت‌های جدیدی را به آن افزودند. در ماشین لباسشویی دوقلو علاوه بر اینکه یک قسمت کار یعنی تمیز کردن لباس بر عهده ماشین لباسشویی می باشد، در ادامه کار شما باید لباس‌ها را خودتان برای شستشو وارد مخزن دیگر بکنید و این کار شما را تا حدودی سخت می‌ کند. در ماشین‌های لباسشویی اتومات و امروزی فرآیند شست و شو و خشک کردن لباس‌ها و پارچه‌های مورد نظر به شکل اتوماتیک یا خودکار صورت می‌گیرد. یعنی دستگاه ماشین لباسشویی مطابق عملکردی پیش فرض، لباس‌ها را می‌شوید و آن‌ها را تا حد قابل قبولی خشک می‌کند و صاحب ماشین لباسشویی می‌تواند لباس‌ها را شسته شده و خشک شده از ماشین لباسشویی خارج کند.

یکی از خدماتی که در شرکت مستر امداد برای افراد ساکن در شهر تهران و ناطق اطراف آن ارائه می گردد، تعمیر لباسشویی دوقلو می باشد. در این نمایندگی کلیه وسایل منزل و آشپزخانه شما از جمله تعمیر لباسشویی،تعمیر ظرفشویی، تعمیر یخچال و ساید بای ساید، تعمیر جاروبرقی،تعمیر اجاق گاز  و سایر محصولات خانگی قابل تعمیر و سرویس دهی هستند. کلیه خدمات این نمایندگی در منزل شما انجام می شود و دیگر نیازی نیست که شما دستگاه مورد نظر خود را به شرکت حمل نمایید. همچنین کلیه قطعات و خدمات تعمیری که برای شما ارائه می شود، دارای ضمانتنامه کتبی می باشد تا خیال شما از بابت خدمات ارائه شده به صورت کامل راحت باشد.

تعمیر لباسشویی دوقلوبرای چه قطعاتی می تواند مورد نیاز باشد؟

امروزه به دلیل این که ماشین های لباسشویی دوقلو جدیدی تولید نمی شود و همه این دستگاه ها قدیمی می باشند، بروز خرابی در این دستگاه ها امری طبیعی و عادی می باشد. ماشین‌های لباسشویی دوقلو دارای اجزایی هستند که هر کدام از آن‌ها با همکاری یکدیگر، وظیفه‌ای را به عهده دارند و سبب کارکرد سیستم می‌شوند و اختلال در هر کدام از این قطعات می تواند بیانگر نیاز به تعمیر لباسشویی دوقلو در منزل شما باشد.

موتور شست و شوتایمر شست و شوموتور خشک کنندهتایمر خشک کنندهفیوز محافظت کنندهترمز مکانیکیخازندکمه انتخاب کننده (سلکتور سوییچ)میکرو سوییچ

 

تعمیر لباسشویی دوقلودر چه مواردی مورد نیاز است؟

تعمیر لباسشویی دوقلو زمانی که دستگاه شما به صورت کلی روشن نمی شود و یا عملکرد نامناسبی دارد، مورد نیاز است. اگر با هر کدام از عیب های زیر روبرو شده اید و به دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی دوقلو هستید همین حالا با ما تماس بگیرید :

ماشین لباسشویی روشن نمی شوددیگ ماشین لباسشویی نمی چرخدآب وارد ماشین لباسشویی نمی شودماشین لباسشویی به شدت می لرزد و جابجا می شودصدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد و غیر طبیعی شده استماشین لباسشویی آب را به درستی تخلیه نمی کندماشین لباسشویی نشتی آب دارددرب ماشین لباسشویی مجیک درست بسته نمی شودماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نشان می دهد

ماشین لباسشویی دوقلو روشن نمی شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

اگر تعمیر لباسشویی دو قلو که روشن نمی شود، برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را بررسی کنید:

در وهله اول، در ماشین لباسشویی‌های دوقلو ممکن است ایراد از پریز برق یا دوشاخه باشد که باعث روشن نشدن لباسشویی دوقلو خواهد شد پس از بررسی‌های لازم در این زمینه و چک کردن پریز و دوشاخه، به سراغ سیم رابط بروید. امکان دارد دلیل بعدی بر روشن نشدن لباسشویی دوقلو از سیم رابط و فیوز داخلی دستگاه باشد.

علت کار نکردن موتور خشک کن لباسشویی دوقلو چیست؟ جهت عییب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟

اگر خشک کن لباسشویی دوقلو کار نمی کند و موتور خشک کن به کار نمی افتد موارد زیر را بررسی نمایید:

ابتدا به بررسی خازن لباسشویی دوقلو بپردازید.

در مرحله بعد به سراغ زغال های موتور بروید.

اگر به ندرت این اتفاق می افتد، ممکن است بیش از حد داخل لباسشویی دوقلو لباس ریخته باشید.

موتور خشک کن را به علت اهمیت آن در مرحله خر بررسی نمایید؛ تا در صورتی که مشکل از قطعه دیگری بود به اشتباه باعث آسیب به موتور نشوید.

 

در نهایت باید بگوییم که بسیاری از وسایل منزل و آشپرخانه شما، به مرور زمان به مشکلاتی دچار شوند که عیب یابی و تعمیر لباسشویی دوقلو منوط به بهره‌گیری از کارشناسان و استفاده از دفترچه راهنمای آن‌ها خواهد بود. البته شما می توانید با استفاده از خدماتی که در شرکت مستر امداد ارائه می شود، کلیه خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی دوقلو و تعمیر لباسشویی اتومات، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ظرفشویی را در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه ممکن در منزل خود انجام دهید.

شرکت مستر امداد در سال 1383 به ثبت رسیده و دارای تمامی مدارک فنی و حرفه ای از سازمان های معتبر می باشد. تمامی سرویس کاران این شرکت دوره های آموزشی لازم در امر تعمیرات را گذرانده اند و دارای مدارک فنی حرفه ای معتبر می باشند. شرکت مستر امداد دارای شعبات متعدد در سراسر تهران و کرج می باشد که آمادگی پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان عزیز در هر ساعت شبانه روز است. ما تعمیرات تخصصی و نصب تمامی لوازم خانگی اعم از یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، کولر گازی ، پکیج دیواری و زمینی ، اجاق گاز ، هود آشپزخانه، مایکروویو ، جاروبرقی ،و … را انجام می دهیم.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین های لباسشویی روشن نمی شود لباس ها شرق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اکثر صاحب‌خانه‌ها تصور می‌کنند که اگر آب گرم دارند، پس آبگرمکن‌شان درست کار می‌کند! این تصور اشتباهی است، زیرا سالانه شاهد خسارت‌هایی به ارزش میلیون‌ها تومان هستیم که توسط آبگرمکن‌هایی بی هیچ نشانی از آسیب‌دیدگی ظاهری، ایجاد می‌شود! در نتیجه، لازم است همواره در صدد تعمیر پکیج‌های گرمایشی و سرمایشی خود برآیید. در نوشته امروز قصد داریم شما را با بهترین نمایندگی تهران تعمیر پکیج بوتان آشنا سازیم و روش تعمیر آبگرمکن برقی و گازی را در اختیار شما قرار دهیم. مایۀ ارزشمندی است که تا پایان این صفحه در کنار ما باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

نکات تعمیر آبگرمکن بوتان

درمورد تعمیر آبگرمکن گزینه‌های گوناگونی وجود دارد. برخی از صاحب‌خانه‌ها ترجیح می‌دهند خودشان اقدام به تعمیر کنند، درحالی‌که برخی دیگر با لوله‌کش محلی تماس می‌گیرند، زیرا تعمیر آبگرمکن به نوع آبگرمکن و تجربۀ شما بستگی دارد. در نتیجه، ما برخی از رایج‌ترین راه حل‌های تعمیر پکیج بوتان را در این قسمت ارائه می‌دهیم. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم فقط تعمیراتی را انجام دهید که فکر می‌کنید می‌توانید بدون کمک حرفه‌ای از عهدۀ آن‌ها برآیید.

همیشه هنگام کار روی خطوط لوله‌کشی تحت فشار مراقب باشید، تعمیرات معیوب ممکن است ساعت‌ها، روزها و هفته‌ها پس از اتمام با شکست مواجه شوند.

تعمیر آبگرمکن برقی

بسیاری از مشکلات آبگرمکن برقی با تعویض یک یا هر دو المنت گرمایشی یا ترموستات به‌سادگی تعمیر شده و به حالت اولیه بازمی‌گردند. با این حال، به یاد داشته باشید که برق آبگرمکن برقی خود را با خاموش کردن قطع‌کنندۀ مدار یا فیوزی که دستگاه را تغذیه می‌کند، قطع کنید. علاوه‌براین، پیش از اقدام به تعمیر، آب را ببندید، در غیر این صورت ممکن است با مشکلی بزرگ‌تر از آنچه که با آن شروع کرده‌اید مواجه شوید.

به‌طورکلی، سه نوع اصلی از عناصر آبگرمکن وجود دارد که معمولاً نیاز به تعویض دارند: پیچ، پیچ و مهره به داخل، و گیره. فرآیند تعمیر آن‌ها شامل مراحل زیر است:

آزمایش عناصر، حذف آن‌ها در صورتی که واقعاً خراب هستند، و نصب جایگزین.

با این حال، اگر المنت‌های گرمایشی هیچ مشکلی نداشته باشند، ممکن است مشکل از ترموستات، مدار الکتریکی یا کلید قطع باشد. آزمایش این مسائل پیچیده‌تر است. خوشبختانه، اگر یکی از این قطعات باعث مشکل آب گرم شما شود، تعویض یا تعمیر آن نسبتاً ارزان است (بدون مسائل الکتریکی). همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید آبگرمکن‌ها عمر کلی تقریباً ۱۰ تا ۱۵ سال دارند. بنابراین، برای گونه‌های قدیمی‌تر، تعویض ممکن است بهتر از تعمیر باشد. همچنین، آب سخت به‌طورکلی در آبگرمکن‌ها سخت‌تر است.

تعمیر آبگرمکن گازی

صاحب‌خانه‌های باتجربه نیز می‌توانند عیب‌یابی و تعمیرات سادۀ آبگرمکن‌های گازی را انجام دهند. ابتدا، به خاطر داشته باشید که برای ایمنی، شیر کنترل پایلوت گاز را به حالت pilot بچرخانید. علاوه‌براین، آب دستگاه را قطع کنید. تعمیرات و عیب‌یابی معمول آبگرمکن بوتان به شرح زیر است:

ابتدا شعلۀ پیلوت گاز و عملکرد پیلوت را بررسی کنید؛ آن را دوباره سفت کرده و موقعیت ترموکوپل گازی را تغییر داده یا آن را تعویض کنید؛ شیر کنترل پایلوت گاز را تعویض کنید؛ شعلۀ مناسب را از مشعل بررسی کنید؛ میلۀ آند قربانی را با میله آند منیزیم جایگزین کنید؛ آند را با آند آلیاژ روی جایگزین کنید؛ رسوبات را با شست‌وشوی آبگرمکن از بین ببرید؛ شیر کاهش دما و فشار را تعویض کنید.

به خاطر داشته باشید که علائم خاصی نشان می‌دهد که زمان تعویض آبگرمکن گازی فرا رسیده است. به عنوان مثال، واترمارک یا زنگ‌زدگی شدید در کف مخزن، و یا آب در پایین محفظۀ احتراق به این معنی است که به فرآیند جایگزینی نزدیک می‌شوید!

کلام پایانی

در پایان نوشتۀ امروز قصد داریم بهترین و معتبرترین نمایندگی تهران تعمیر پکیج بوتان را به شما معرفی کنیم. نمایندگی قابل اعتماد سامیار سرویس بازرسی‌های سالانه‌ای را برای اطمینان از سلامتی پکیج شما ارائه می‌دهد. اگرچه یک برنامۀ نگهداری سالانه نمی‌تواند جلوگیری از آسیب آب به خانۀ شما را تضمین کند، اما باید بدانید که همین بازرسی‌های معمولی به‌طور چشمگیری این مشکلات را کاهش می‌دهد و همچنین شما را از مسائلی که می‌تواند پیش بیاید آگاه می‌کند، و زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بودجۀ لازم برای تهیۀ عنصر جایگزین را فراهم کنید.

به‌علاوه، تعمیر و نگهداری سالانه یک برنامۀ عملی برای جلوگیری از چنین فجایعی را ارائه می‌دهد. همین حالا با سامیار سرویس تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری درمورد نحوۀ مراقبت از آبگرمکن‌های و پکیج‌های دیواری و زمینی دریافت کنید؛ برنامه‌های سالانۀ این نمایندگی، به تعمیر و نگهداری سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی شما پرداخته و همچنین شست‌وشوی آبگرمکن شما را انجام می‌دهد! سامیار سرویس از متخصصان بسیار مجرب و خبره‌ای تشکیل شده که می‌توانند در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین هزینه فرآیند تعمیر و احیای پکیج شما را به انجام برسانند. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کرده و جانی تازه به پکیج بوتان خود ببخشید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با کارشناسان مجموعۀ بزرگ سامیار سرویس تماس حاصل فرمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6094157

دیگر خبرها

  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • نمایندگی تهران پکیج بوتان کجاست؟
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی