Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از زحمات وتلاشهای ارزشمند دستگاههای مختلف و تشکلهای مردمی در بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمودی بااشاره به لزوم اجرای برنامه های میدانی بارعایت دستورات بهداشتی و انتقاد از تصمیمات دوگانه و بدون پشتوانه کارشناسی توسط ستاد کرونا افزود: برگزاری برنامه های محدود باانعکاس از فضای مجازی ، تبلیغات میدانی ، مسابقات فرهنگی، گرامیداشت در نمازهای جمعه و جماعت شهرستانهای استان، اجرای دعای توسل ،حرکت ماشینی و موتوری در سطح استان کمترین اقدام ممکن بود که انجام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی از تمامی دستگاهها و نهادها و تشکلهای مردمی ، ائمه محترم جمعه، مساجدو هیئات مذهبی ، سازمان فرهنگی ، هنری و زیباسازی شهرداری تهران و شهرداریهای استان و مسئولان، وزارت دفاع و عزیزان ارتش  بخاطر اهتمام به این مناسبتهای مهم که با ایام فاطمیه تقارن یافته بود تقدیر کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیفات اسلامی از سپاه تهران و سیدالشهدا(ع) و عزیزان بسیج بخاطر حضور موثر در رژه موتوری و ماشینی و فضاسازی تبلیغی نیز تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه بصیرت ایام الله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است