Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به شیوه قیمت گذاری اخیر خودرو توسط شورای رقابت، اظهار داشت: در خصوص این تصمیم، مجلس و کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون تخصصی خواهد کرد.

وی افزود: اگر تلاطمی در بازار خودرو ایجاد شود و جلوگیری نکنند، این مسئله را در کمیسیون بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزی گفت: قطعا از وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولان شورای رقابت و سایر مسئولان مربوطه به کمیسیون صنایع و معادن برای توضیح تصمیم اتخاذ شده دعوت به عمل خواهد آمد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس بیان داشت: بازار خودرو در چند وقت اخیر به آرامش رسیده بود و قیمت‌ها کاهشی بود که با اینگونه تصمیمات و اظهارنظرها بازار را دوباره متلاطم کردند و هیچ شخصی هم پاسخگوی لطمه‌ای که به بازار وارد شده نیست.

فیروزی با تاکید بر اینکه مجلس از بعد نظارتی به این موضوع ورود کرده و از مسئولان مربوطه سوال خواهد کرد، گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد مردم زیان می‌بینند چرا که افزایش قیمت خودرو بر قیمت سایر اجناس و کالاها نیز اثر می‌گذارد و با افزایش قیمت آن ممکن است نقدینگی به سمت بازار خودرو رفته و باز هم بازارها به هم بریزد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن شورای رقابت نماینده کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

به گزارش تسنیم، با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 848125 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد