Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سعید پایاب در خصوص وضعیت تیم هندبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد:بازیکنان وکادر فنی تیم نفت و گاز گچساران 100درصد بومی هستند.

 وی با بیان اینکه ظهر امروز تیم هندبال نفت و گاز گچساران به مصاف پرسپولیس بهبهان  و در روز جمعه به مصاف دیگر حریف خود شهید شاملی نیروی زمینی کازرون خواهد رفت، گفت: در این دور از رقابت ها تیم نفت و گاز گچساران وضعیت خوبی ندارد، چرا که تعدادی از بازیکنان اصلی  تیم مصدوم و برخی هم تست کرونا  آنها مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: امروز تیم هندبال نفت و گاز گچساران با  ترکیبی از نوجوانان و جوانان به میدان خواهد رفت.

وی در ادامه به دیگر مشکلات تیم هندبال پرداخت و اذعان کرد:  هم اکنون قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران در این فصل همه به صورت سفید امضا بوده است و تاکنون کسی هیچ‌گونه دریافتی هم نداشته است، اما با این وجود تمام تلاشمان را در این فصل از رقابت ها همچنان ادامه خواهیم داد.

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: اگرچه امروز مشکلاتی از لحاظ بودجه ای متوجه تیم است اما این تیم با وجود این تعداد بازیکن با استعداد نوجوان و جوان در فصل های آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 پایاب عنوان کرد: با وجود همین بازیکنان بومی در رقابت های این فصل از حیثیت هندبال گچساران دفاع خواهیم کرد و امیدواریم هندبال نفت  وگاز گچساران بازهم به روزهای اوج خود برسد و بازهم شاهد قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر هندبال باشیم.

به گزارش فارس،  در این دوره از مسابقات تیم‌های هندبال برای رقابت با یک دیگر به2گروه تقسیم شده‌اند که نفت و گاز گچساران در گروه (A)  با تیم های پرسپولیس بهبهان- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون- پاس ناجا قم - ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان به رقابت خواهد پرداخت.

و دیگر تیم هم استانی، فراز بام خائیز دهدشت  در گروه( B) با تیم های کیمیا کاشت کردستان-  پرواز هوانیروز - مس کرمان - فولاد سپاهان اصفهان و  زغال سنگ طبس‌ هم گروه است.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با انجام هشت بازی و کسب 2 امتیاز در رده آخر جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفته است.

  لازم به ذکر است، مرحله دوم از سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ۱۶ دی ماه در تالار هندبال تهران آغاز به کار کرد، لیگ برتر در دور مقدماتی در دو گروه و با حضور ۱۲ تیم برگزار شد، براساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، مرحله دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در بخش آقایان از ۱۶ تا ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر نفت هندبال گاز تیم هندبال نفت و گاز گچساران نفت و گاز گچساران لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور

براساس گزارش اداره کل ثبت احوال استان یزد و گزارش‌های پایگاه اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور، نرخ خام ولادت استان یزد در سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۴.۷ در هزار نفر ثبت شده که بالاتر از میانگین کل کشور یعنی ۱۲.۶ بوده و استان یزد را در جایگاه ششم کشوری قرار داده است.

استان سیستان و بلوچستان با نرخ خام ولادت ۲۷.۶ در هزار نفر جمعیت بیشترین و استان گیلان با نرخ خام ۷.۵ در هزار نفر، کمترین نرخ خام ولادت را در بین استان‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری

در سال ۱۴۰۲ در این استان، میانگین سن پدران در اولین فرزندآوری ۳۱ سال و میانگین سن مادران ۲۶.۳ سال ثبت شده و این در حالیست که مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال ۱۴۰۲ را در کل کشور برابر ۳۲.۱ سال برای پدران و ۲۷.۳ سال برای مادران اعلام کرده است.

همچنین در بین استان‌ها، بالاترین میانگین سن پدران و مادران در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران و کمترین آن استان سیستان و بلوچستان بوده است.

ثبت ۲۷۴ رویداد چندقلوزدائی در استان

معاونت فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان یزد اعلام کرد : در سال گذشته از مجموع ۱۷ هزار و ۳۵۳ مورد ثبت رویداد شیرین ولادت، ۲۷۴ ولادت به صورت چندقلوزائی بوده که ۲۶۶ تولد دوقلوزائی و ۸ رویداد نیز سه قلوزائی بوده است.

به گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، در سال گذشته تعداد ۱۹ هزار و ۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است که تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دو قلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهارقلو و تعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

استان‌های تهران، خراسان رضوی و خوزستان در سال گذشته به ترتیب رکورددار چندقلوزائی بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور