Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد براتی صبح چهارشنبه در همایش مجازی «مکتب سلیمانی و مقاومت رسانه‌ای» با اشاره به شجاعت های سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: تثبیت قدرت سخت انقلاب اسلامی و افزایش عمق راهبردی ایران از جمله تهدیدات ایجاد شده توسط این شهید بزرگوار برای دشمن بود.‌

وی بیان کرد: استخراج قدرت نرم از دل مکتب شهید سلیمانی وظیفه بسیار مهمی بوده که بر عهده فعالان انقلابی فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سلیمانی گفت: وصیت نامه شهید سلیمانی به حمایت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کرده و رمز عاقبت بخیری را در این امر می داند.‌

وی با اشاره به رشادت های این سردار بزرگ اظهار کرد: مجاهدت های حاج قاسم در صدور انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی داشته است.

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج در خراسان جنوبی نجات مردم دنیا از دست داعش را از دیگر نتایج مجاهدت های سردار دانست و گفت: همچنین این رشادت ها باعث شد تا آزادی‌خواهان دنیا در برابر رفتارهای خصمانه آمریکایی های تروریست واکنش جدی نشان دهند.

وی با اشاره به عملیات های این سردار دل ها بیان کرد: در نیمه شعبان ۹۳، داعش به سامرا حملات زیادی انجام داد که حاج قاسم با ۷۰ نفر از یاران با وفای خود سامرا را نجات دادند.

هراس دشمن از قدرت نرم انقلاب

براتی اظهار کرد: مرکز امورات مبارزه با تروریسم وابسته به آکادمی نظامی آمریکا قبل از شهادت حاج قاسم، ماهانه عکس ایشان را در روی جلد ماهنامه چاپ و به نقش حاج قاسم در استراتژی منطقه ای ایران اشاره می کند.

وی ادامه داد: این ماهنامه می گوید که با وجود حاج قاسم سلیمانی، ایران دست برتر را در منطقه غرب آسیا دارد و اعتراف می کند که نقش حاج قاسم یک نقش کلیدی است.

براتی با بیان اینکه دشمن از قدرت نرم انقلاب اسلامی در سطح منطقه و دنیا می ترسد، گفت: امروز بیشتر حمایت غربی ها در کشور ایران از طریق فضای مجازی و پیام رسان های شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام بوده است.

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج در خراسان جنوبی بیان کرد: دشمن در حوزه قدرت نرم برای کشور ما یک پیام رسان ویژه مانند تلگرام طراحی می کند که در نهایت این نرم افزار یک پلتفرم ارتباطی رمزگشایی شده بین تروریست های آمریکایی داعشی و اماراتی و عربستانی بوده است.

وی ادامه داد: اکنون می بینیم که اکثر عملیات تروریستی مانند حمله تروریستی داعش به مجلس حمله تروریستی به اهواز و حمله گروهک تروریستی به اتوبوس سپاه در منطقه سیستان و بلوچستان، بستر تروریسم ها در تلگرام بوده است.

لزوم ایجاد شبکه ملی اطلاعات

براتی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر مبارزه با جنگ سخت دشمن، قدرت بیان و فن بیان تأثیرگذار داشت و بر گروه های مختلف مجازی و جنگ روانی دشمن مسلط بود.

وی اظهار کرد: دشمن عقیده داشت حاج قاسم یک ژنرال بسیار شجاع و قوی است که حضورش در منطقه باعث می شود ایران دست برتر منطقه را داشته باشد.

براتی با بیان اینکه حاج قاسم های فضای مجازی باید خصوصیت های سردار را داشته باشند، گفت: رسانه های انقلابی برای غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ انتریالیسم جهانی نقشی محوری دارند.

وی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک بار توسط آمریکایی ها در فرودگاه بغداد ترور شد اما از همان سال هزار بار در فضاهای شبکه‌های اجتماعی به ترور شخصیت ایشان و خانواده ایشان پرداخته شده است.

براتی با بیان اینکه برا حفظ مردم از حملات تروریستی داعش به مناطق مختلفی می رفتند، اظهار کرد: این شهید والامقام برای ایجاد تمدن اسلامی کاملاً شجاعانه در خط مقدم حضور داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبری باید شبکه ملی اطلاعات مزیت ساز داشته باشیم تا دست دشمن را از حیطه داده‌های انبوه در سطح کشور کوتاه کند.

وی ادامه داد: باید همانند سردار قاسمی تلاش کنیم که دشمن در حوزه فضای مجازی و رسانه به اطلاعات خصوصی مردم منطقه دست پیدا نکند.

دشمن به دنبال تحریف حاج قاسم

معاون آموزش سازمان فضای‌مجازی بسیج خراسان‌جنوبی بیان کرد: حاج قاسم برای اینکه استعمار و استبدادی که در سال ۵۷ ما از در بیرون انداختیم و بعد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید از پنجره وارد نشود، جانش را کف دست گذاشت.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه پنجره فضای مجازی در دست دشمن بوده، صفحات ما را حذف و عزت نفس ما را می کشد و نمی‌توانیم در کشورمان از اسطوره مان دفاع کنیم.

براتی با بیان اینکه حاج قاسم نمی گذاشت فرمایشات رهبری بر زمین بماند، افزود: متاسفانه امروز بحث فرمایش آقا در مورد فضای مجازی و رسانه ها، شبکه اطلاعات و رسانه های داخلی و بحث حکمرانی رسانه سایبری انقلاب اسلامی روی زمین مانده و نیازمند مطالبه گری است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریف شخصیت حاج قاسم است، افزود: سردار سلیمانی یک شخصیت فراجناحی بود که باید از وی الگوبرداری کنیم.

ضرورت معرفی شخصیت حاج قاسم

معاون آموزش سازمان فضای‌مجازی بسیج خراسان‌جنوبی تاکید کرد: باید شخصیت الگوی حاج قاسم برای این نسل و نسل آینده مشخص و شفاف ساخته شود.

وی عزت نفس و روحیه انقلابی را از دیگر ویژگی های این شهید عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی اجازه نمی داد که انقلاب اسلامی در سطح جنگ سخت و نیمه سخت تضعیف و عزت نفس انقلاب و مسئولان انقلابی شکسته شود.

براتی ادامه داد: اگر می‌خواهیم حاج قاسم های فضای مجازی شویم می طلبد که راه و روش وی را دنبال کرده و به سمت استقلال در فضای رسانه برویم.

معاون آموزش سازمان فضای‌مجازی بسیج خراسان‌جنوبی بیان کرد: ترس دشمن از شهید حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد که اگر در راه خداوند متعال با تعهد و تقوا حرکت کنیم دشمن در هر شرایطی می هراسد.

کد خبر 5115555

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد براتی بسیج رسانه خراسان جنوبی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج شهرکرد سازمان فضای مجازی بسیج حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی قدرت نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند