Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح انگیز جهان افروز گفت: اداره کل بیمه سلامت لرستان جزء اولین دستگاه‌های اجرایی استان بوده که در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به خوبی اقدام کرده است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « روح انگیز جهان افروز» امروز(17 دی) در جلسه شورای امر به معروف و نهی ازمنکر استان با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت لرستان جزء اولین دستگاه های اجرایی استان می باشد که در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به خوبی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مسئول امور بانوان ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان افزود: بحث حجاب و عفاف از موکد ترین معروفات است که امروزه هر آنچه به عنوان یک عمل شایسته و فردی با خصوصیات انقلابی، اسلامی و ایرانی داشته باشیم  از مجموعه‌ای معروفات می گنجد که حجاب و عفاف از مهمترین مقوله امر به معروف و نهی از منکر می باشد.



 وی بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت لرستان در بحث امر به معروف و نهی از منکر فعالیت چشمگیری داشته و چراغ خود را در این راه روشن کرده است که این موضوع با تفکر و مدیریت دستگاه اجرایی می شود و به موضوع فرهنگی اهمیت و به مسائل فرهنگی وزیرساختی توجه می کنند که انشاالله این روند همچنان ادامه داشته باشد.


ساختار امر به معروف و نهی از منکر باید بین جامعه ترویج پیدا کند

 

معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان لرستان در این جلسه اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از نشانه های عشق به مکتب، علاقه انسان به سلامت جامعه و فطرت بیدار جامعه است و مایه تشویق انسان مومن و آگاه کردن انسان جاهل می باشد.



 حجت الاسلام یونس مهدوی ادامه داد:  امر به معروف و نهی از منکر گاز و ترمزی است که می تواند یک جامعه را هدایت کند و نشانه نوعی نظارت عمومی می باشد و ما با یک نگاه گذرا از سوره والعصر می‌فهمیم که بر خلاف گمان انسان که خیال می کند هر روز به عمرش افزوده می شود اما هر روزی که می گذرد از عمر او کاسته خواهد شد که انسان همچون یخی در حال آب شدن است و عمر را بعضاً به هدر می دهد که ایمان و عمل صالح بهتر از هدر دادن عمر می باشد.



معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بیان کرد: مومنان همدیگر را به کار خیر و به کاری که در راه خداست سفارش کنند ساختار امر به معروف و نهی از منکر باید بین جامعه ترویج پیدا کند و به یک فرهنگ تبدیل شود.



مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان هم در این جلسه افزود: همه ما وظیفه داریم به عنوان یک مسلمان آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم، معروف یعنی چیزهایی که واجب و مستحبات را طوری در بدنه سیستم و کشورمان راه اندازی کنیم که خودمان عملگرا باشیم و نه اینکه به عنوان آمر به معروف یک مستحبات و واجبات را تبیین کنیم و خودمان عمل کننده نباشیم که این موضوع قطعاً تاثیر منفی خواهد داشت.


«شاهدخت فتحی بیرانوند» ادامه داد: اگر ما آمر به معروف باشیم می توانیم در توسعه و گسترش صفات مثبت و نکوییده تاثیر گذار باشیم و از طرفی اگر ناهی از منکر باشیم صفات مذموم را ریشه کن کنیم.


 مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد: حجاب یک نوع پوشش حفاظتی، ایمنی از لحاظ رفتاری، گفتاری و ظاهری می باشد که خوشبختانه این موضوع در اداره کل بیمه سلامت با تمام رعایت شئونات مرتبط با مسئله دین اعم از حجاب و عفت به خوبی اجرا شده است.


 لازم به ذکر است در پایان این جلسه یک مسابقه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف بین فرزندان همکاران بیمه سلامت لرستان برگزار شد که به نفرات برتر هدایایی اهدا گردید.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه سلامت امر به معروف و نهی از منکر حجاب و عفاف امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است

️مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز، اضافه برداشت‌ها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی در جامعه اهمیت فراوان دارد چرا که آب سرمایه ملی است که حفظ آن همت و همراهی جامعه و سایر دستگاه‌های مرتبط را در اجرای برنامه‌ها می طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مجید رستگاری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در اولین جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی خواستار تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف طرح تعادل بخشی شد.

وی خواستار تلاش مضاعف و پیگیری های لازم در جهت تحقق اهداف برنامه عملیاتی طرح احیا و تعادل بخشی سال جاری و حفظ آب در آبخوان با هدف به تعادل رسانیدن وضعیت آبهای زیر زمینی استان شد.

️مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی تحقق برنامه های طرح تعادل بخشی را در راستای نجات آب و منابع آبی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز، اضافه برداشت‌ها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی در جامعه اهمیت فراوان دارد چرا که آب سرمایه ملی است که حفظ آن همت و همراهی جامعه و سایر دستگاه‌های مرتبط را در اجرای برنامه‌ها می طلبد.

️رستگاری افزود: با اجرای برنامه های عملیاتی و برش‌های استانی طرح احیا و تعادل بخشی، می‌توان آب بیشتری را به بخش صنعت استان تخصیص دهیم که به مراتب بازدهی و اشتغال بیشتری به همراه خواهد داشت.‌

وی همچنین از مدیران امور خواست با تجهیز چاه‌های مجاز به ابزار اندازه گیری، چاه‌هایی که بیشترین ضرر را به آبخوان‌های استان وارد می کنند را شناسایی و در اولویت قرار دهند.

️مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: حفظ آبخوان‌ها مهم و برای استان حیاتی‌است و همه با هم باید در حفظ و نگهداری آبخوان‌ها تلاش کنیم و برخورد جدی‌تری با کسانی که برداشتهای بی‌رویه می کنند، انجام شود.

کد خبر 749480

دیگر خبرها

  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است