Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاسمی گفت: 70 درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع شهر چابهار در مناطق حاشیه نشین تخصیص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، علیرضا قاسمی، مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی مشکلات و ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهر چابهار  که با حضور نماینده مردم چابهار در مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان به میزبانی روستای کمب برگزار شد، بیان کرد: عزم آبفا برای رفع مشکلات آبی مناطق حاشیه شهر جدی و این موضوع مورد اهتمام است، به همین منظور  70 درصد اعتبارات توسعه شبکه توزیع شهر چابهار در مناطق حاشیه نشین  سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیشترین آمار حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان متعلق به چابهار است، ادامه داد: اعتبارات اختصاص یافته به موضوع آبرسانی به حاشیه شهر چابهار ضعیف بوده و برای روستای کُمب طی 2 سال اخیر هیچ بودجه ای در نظر گرفته نشده است، شرکت آبفا در صورت تخصیص منابع مالی آمادگی لازم را برای اجرای شبکه توزیع دارد.

 


 

این مقام مسئول اضافه کرد: تامین آب روستاها در کوتاه مدت از طریق افزایش ظرفیت در آب‌شیرین کن کنارک و در بلند مدت تکمیل خط انتقال آب از سد زیردان امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، به منظور آبرسانی به روستای کمب مقرر شد شرکت آبفا نسبت به تهیه نقشه های اجرایی شبکه توزیع آب اقدام کند و این موضوع در طرح های صندوق توسعه ملی گنحانده شود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز نسبت به تامین یک سوم اعتبار مورد نیاز پروژه همکاری کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق حاشیه نشین شبکه توزیع شهر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی