Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که برخی امید داشتند که در جریان بزرگداشت نخستین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش در هفته جاری، درگیری یا یک شکاف امنیتی روی دهد اما آگاهی و هوشیاری همگی مانع این امر شد.

به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، «صباح النعمان» سخنگوی سرویس مبارزه با تروریسم گفت که برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی بدون هیچ مشکلی بیانگر ثبات اوضاع امنیتی در عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی به بروز شکاف یا اختلال امنیتی همزمان با نخستین سالروز شهادت این فرماندهان، دل بسته بودند اما هوشیاری همه طرح‌های آنها را ناکام گذاشت.

سوم ژانویه جاری (۱۴ دی ماه)، همزمان با سالروز شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق و سایر همرزمانشان خیل عظیمی از مردم عراق خود را به میدان التحریر بغداد رساندند تا در مراسم بزرگداشت  این شهدا و تظاهرات علیه عاملان ترور این شهدا با شعار «شهادت و حاکمیت» و تاکید بر ضرورت اخراج تروریست‌های آمریکایی از عراق شرکت کنند. شعارهای «کلا کلا آمریکا»، «کلا، کلا اسراییل»، «کلا کلا آل سعود» و «الله اکبر، امریکا الشیطان الاکبر» از مهمترین شعارهای حاضران در میدان التحریر بود.

علاوه بر بغداد سایر شهرهای عراق نیز شاهد مراسم بزرگداشت این شهدا و محکومیت جنایت صورت گرفته علیه این فرماندهان پیروزی بر داعش بود. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق تروریسم سردار قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس سرویس مبارزه با تروریسم عراق سالروز شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • پولشویی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • مراسم دسته روی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در بدره
  • مراسم دسته روی سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در چالوس
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت