Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@21:48:29 GMT

خاطره محسن قهرمانی در لیگ برتر زنده شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۱۱۶۷

خاطره محسن قهرمانی در لیگ برتر زنده شد!

صحنه‌ای که در لحظات پایانی بازی پیکاننساجی رخ داد از نظر داوری به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

به گزارش وررش سه ، دیدار پر افت و خیز پیکان – نساجی با نتیجه دو بر یک به سود پیکان خاتمه یافت. در این دیدار ابتدا نساجی گل برتری را به ثمر رساند اما پیکان دو گل زد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. 


این بازی که پخش مستقیم نداشت از نظر داوری پر افت و خیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو صحنه باشگاه نساجی بر این عقیده است روی بازیکنان آنها خطای پنالتی رخ داده که با توجه به سابقه بازیکن نساجی (اسلامی) که سابقه دایوزدن در محوطه جریمه را دارد در این مسئله باید کمی هم به تیم داوری حق داد که در این باره دست به عصا و حتی ظنین باشد.


اما در دقایق پایانی این بازی نساجی موفق به زدن گل مساوی شد  که داور وسط این گل را مردود اعلام کرد. از آنجایی که بازیکنان تیم نساجی برای زدن گل دوم در دقایق پایانی تلاش می کردند خیلی به این صحنه معترض نشدند تا بازی دوباره به جریان بیافتد و آنها از زمان باقی مانده برای رسیدن به گل استفاده کنند. اما مرور صحنه گل دوم نساجی در بازی با پیکان نشان می دهد هیچ برخوردی بین بازیکنان دو تیم صورت نگرفته است و شاید خطای دید موجب شده تا داور این گل را مردود اعلام کند. 

 

 

 

 

بازیکن نساجی درجا بیشتر از مدافع پیکان به هوا می پرد و هدفدار توپ را در عمق خط دفاعی به بازیکن هم تیمی پاس می دهد؛ مشخص است بازیکن هم تیمی در موقعیت آفساید قرار ندارد؛ اما به نظر می رسد داور خطای بازیکن نساجی را اعلام می کند؛ نحوه پایین آمدن دو بازیکن نساجی و پیکان بعد ازاینکه بعد از زدن ضربه به هوا می پرند مشخص است همه چیز عادی بوده است اما نظر داوری چیزی غیر از این است.


طبیعتا اگر در این صحنه بازیکن ضربه زننده تیم نساجی در موقعیت آفساید قرار داشته کمک داور باید پرچم را بالا می برده و اگر خطایی هم صورت گرفته باشد باید برخورد بین دو بازیکن انجام می شد. نه پرچم کمک داور بالا رفته و نه بازیکن ضربه زننده و بازیکنی که به انگیزه دفاع بالا پریده برخوردی با هم داشتند اما داور وسط به نظر می رسد در سوت خود به علامت خطای بازیکن نساجی دمید و این گل را مردود اعلام کرد. 


مرور این صحنه ما را به یاد بازی معروف راه آهن – مس در کرمان در دهه گذشته انداخت که راه آهن گل درست به ثمر رساند اما محسن قهرمانی داور مشهور لیگ برتری دون هیچ دلیل خاصی آن را مردود اعلام کرد و البته جنجالها و حواشی بسیاری ایجاد کرد. در این بازی هم زمانی که مهاجم به توپ ضربه می زند اصلا در شعاع یکی دو متری خود بازیکنی از تیم حریف قرار نداشت. 


داور این مسابقه ،زیاری از سمنان یکی از همان داوران جوانی است که با سیاست جدید کمیته داوران ناگهان در دسته برگزیدگان به کار و قضاوت مشغول شده است و البته مسئول محترم کمیته عقیده دارد برای پشتوانه‌سازی لازم است که درها را باز کرد؛(لابد) حتی اگر به قیمت اشتباه به این بزرگی شود که البته کمیته داوران موظف است درباره‌اش توضیح دهد.

 

شما هم نظر خود را درباره این گل بنویسید.شاید لازم نباشد آنچنان به داوری و کارشناسی آن مسلط باشید!

پیکان نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان نساجی مازندران مردود اعلام بازیکن نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم

کورسوی امید شاگردان یورگن کلوپ برای قهرمانی در لیگ برتر با پیروزی قاطع آنها برابر تاتنهام در آنفیلد زنده ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه دیدار‌های روز سوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۹ به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول پذیرای تاتنهام بود و در پایان این بازی موفق شد میهمان لندنی‌اش را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

محمد صلاح در دقیقه ۱۶ و اندی رابرتسون در دقیقه ۴۵ گل‌های لیورپول در نیمه نخست را به ثمر رساندند و این اتفاق در نیمه دوم توسط کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹ تکرار شد. تاتنهام در اواخر مسابقه دو تا از گل‌های خورده را توسط ریچارلیسون در دقیقه ۷۲ و سون هئونگ مین در دقیقه ۷۷ جبران کرد، اما این برای فرار شاگردان آنگه پوستکوغلو از شکست کافی نبود.

به این ترتیب بیست‌و‌سومین پیروزی لیورپول در این فصل لیگ برتر جزیره ثبت شد و این تیم با ۷۸ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد تا حداقل همچنان روی کاغذ برای قهرمانی شانس داشته باشد. تاتنهام، اما با قبول یازدهمین شکستش فرصت خوبی را که برای کاهش فاصله‌اش با استون‌ویلای رده چهارمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشت، از دست داد. تاتنهام اکنون با وجود یک بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا هفت امتیاز کمتر دارد و یک پیروزی دیگر برای استون‌ویلا، جبران این فاصله را غیرممکن خواهد کرد، ضمن اینکه بازی معوقه تاتنهامی‌ها مقابل منچسترسیتی است که برای قهرمان شدن در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. در آخرین بازی از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ منچستریونایتد میهمان کریستال پالاس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، آرسنال با ۸۳ امتیاز صدرنشین است، منچسترسیتی با ۸۲ امتیاز و بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و پس از آنهم لیورپول و استون‌ویلا به ترتیب با ۷۸ و ۶۷ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند