Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صفاری نیا، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تعامل دوسویه با دانشجویان سامانه HSE دانشجویان به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان  با بیان این مطلب که این سامانه به صورت متمرکز و با هدف خدمات دهی به دانشجویان سراسر کشور راه اندازی می‌شود، گفت: این سامانه با هدف یکپارچه سازی خدمات سلامت و ایمنی به دانشجویان و تعامل دوسویه با آن‌ها ایجاد شده است و می‌تواند باعث توسعه فرهنگی HSE دانشجویان و در نتیجه ارتقای سلامت و ایمنی دانشگاه‌ها شود.

او ادامه داد: در راستای توسعه دولت الکترونیک، میزخدمت اطلاع رسانی همراه مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور در این سامانه راه اندازی می‌شود و دانشجویان می‌توانند برخی از خدمات مربوطه به مراکز بهداشت دانشگاه‌ها را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت همه جانبه دانشجویان و لزوم افکارسنجی از آن‌ها برای برنامه ریزی بهتر امور مربوط به آن‌ها افزود: در این سامانه اخبار و اطلاعیه‌های مربوطه به اشتراک گذاشته می‌شود و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند با مطالعه آن‌ها بازخورد مناسب را نسبت به آن‌ها بیان کنند. همچنین دانشجویان و به ویژه همیاران سلامت دانشگاه‌ها می‌توانند اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه خود یا مطالب علمی و تجارب خود را در حوزه HSE منتشر کنند. این سامانه وطیفه ارائه خدمات پزشکی محازی دانشگاه‌ها را نیز به عهده دارد؛ و دانشجویان با استفاده از آن نسبت به تعیین وقت و ارائه خدمات پزشکی و ارزیابی این خدمات اقدام کنند.

صفاری نیا زمان اجرایی شدن نهایی این سامانه را تا ۳ ماه آینده اعلام کرد و افزود: در این سامانه کیف پول الکترونیکی برای مشارکت حداکثری دانشجویان طراحی شده است که دانشجویان می‌توانند از این کیف پول خدمات دانشجویی دریافت کنند.

او بیان کرد: با راه اندازی این سامانه به عنوان تنها سامانه سازمان امور دانشجویان در این حوزه بتوان با ارسال به موقع اخبار و برنامه‌ها و مشارکت دانشجویان خدمات به روز تری به آن‌ها ارائه داد.

گفتنی است، این سامانه به همکاری پژوهشکده فناوری سلامت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال اجرا و پیاده سازی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت الکترونیک ترم جدید دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان راه اندازی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد