Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@13:50:58 GMT

مهندس آذری جهرمی خدا قوت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۱۳۳۹

مهندس آذری جهرمی خدا قوت

مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده‌ی داخلی سیستم‌های مخابراتی می‌گوید: «به عنوان یک ایرانی اعلام می‌دارم که آقای مهندس آذری جهرمی، وزیر پرتلاش و جهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدا قوت! بدانید که به خاطر سفر پربارتان به استان سیستان و بلوچستان، یک «ایران» به شما افتخار می‌کند و بدانید که ما تولیدکنندگان صنعت مخابرات این کشور هم در سال جهش تولید در کنار شما هستیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صمد صمدیانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان دانیال موج که تولیدکننده‌ی سیستم‌های داخلی CWDM و DWDM است،  با ذکر خاطره‌ای از تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر 10 روزه‌ی اخیر به استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: آقای مهندس آذری جهرمی به شما خدا قوت می‌گویم و بدانید که «ایران» به شما افتخار می‌کند.

 

سیتنا نوشت؛ وی ادامه داد: یکشنبه هفتم دی ماه سال جاری حوالی ساعت 9 شب بود و بنده از جلسه‌ای به منزل بر می‌گشتم که در مسیر، آقای مهندس ترابیان مجری پرتلاش طرح ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بنده تماس گرفتند. تصور کردم که حتما ایشان در خواست راه‌اندازی سیستم‌های انتقال نوری برای سایت‌های استان‌های مختلف را دارند؛ چرا که این موضوع، مسبوق به سابقه از طرف ایشان و مجموعه‌ همکاران‌شان بوده است و حتی بعضا ایشان نیمه شب پیگیر امور مربوط به راه‌اندازی سایت‌های 3G و 4G در روستاها و شهرهای کم جمعیت (مرتبط با پروژه‌ی USO) بوده اند، لذا با این تصور تلفن را پاسخ دادم.

صمدیانی گفت: مهندس ترابیان فرمودند که آقای وزیر با شما کار دارند، تعجب کردم که ساعت 9 شب آقای وزیر می‌توانند چه کاری با بنده داشته باشند؟! لذا گفتم چشم من در خدمت آقای وزیر جوان و جهادی هستم. از اینجا مکالمه بنده با آقای وزیر پرتلاش آغاز شد و متوجه شدم که ایشان در آن ساعت شب در جلسه‌ی مدیریت پروژه‌ی راه اندازی شبکه‌ی ملی اطلاعات سایت‌های 3G و 4G برای روستاهای استان سیستان و بلوچستان هستند.

این عضو سندیکای صنعت مخابرات ایران ادامه داد: در دلم  گفتم ای کاش همه‌ی ما، مسئولان و مدیران و وزیران مانند ایشان در اقدامی جهادی در راستای ارتقای سطح رفاه عمومی و محرومیت زدایی گام بر می داشتیم. در این افکار بودم که آقای وزیر فرمودند، آقای دکتر برای راه‌اندازی ارتباطات اینترنت شبکه‌ی ملی اطلاعات سایت‌های 3G و 4G نیاز به چند صد لینک تجهیزات WDM داریم. با کمال میل عنوان نمودم ما این تجهیزات را آماده داریم و مشکلی وجود ندارد.

عضو اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: بعد از این ماجرا، بنده پیگیر فعالیت‌های وزیر محترم از رسانه‌ها و صداوسیما بودم. متاسفانه به نظر بنده فعالیت‌های جهادی و ارزشمند وزیر محترم، بازتابی در شان فعالیت‌های ایشان در این 10 روز سفر به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان نداشت؛ چرا که به نظر بنده باید فعالیت‌های ارزشی و جهادی مدیران ارشد کشور به صورت عمومی نمایش داده شود تا هم الگویی باشد برای سایر مدیران و هم خاری شود بر چشم دشمنان که مدعی هستند مدیران جمهوری اسلامی ایران فعالیت آنچنانی برای محرومیت زدایی از استان‌های محروم ندارند.

صمدیانی در پایان تاکید کرد: در انتها بار دیگر به عنوان یک ایرانی اعلام می‌دارم که آقای مهندس آذری جهرمی، وزیر پرتلاش و جهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدا قوت. بدانید که به خاطر سفر پربارتان به استان سیستان و بلوچستان، یک «ایران» به شما افتخار می‌کند و بدانید که ما تولیدکنندگان صنعت مخابرات این کشور هم در سال جهش تولید در کنار شما هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزیر ارتباطات آذری جهرمی تولید کننده ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان مهندس آذری جهرمی صنعت مخابرات راه اندازی آقای مهندس آقای وزیر خدا قوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است

سخنگوی شهراری تهران گفت: توصیه‌های پدرانه مهندس چمران برای مدیران شهری فراتر از جایگاه حقوقی و قانونی ایشان، به عنوان فصل‌الخطاب و از جایگاه یک رابطه پدر و فرزندی میان وی و مدیران شهری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران، درباره سخنان مهدی چمران در صحن علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: به نظر من سخنان مدبرانه و پدرانه امروز آقای چمران دارای چند بُعد مهم و تاریخی بود. مهمترین آن دعوت همه مدیران شهری و اعضای شورای شهر بر پرهیز از اختلاف‌افکنی‌ها و توجه ویژه به کار و خدمت به مردم است.

وی با اشاره به رویکرد پدرانه و انقلابی رئیس شورای شهر تهران که سال‌هاست برای همه فعالان حوزه شهری ثابت شده است، افزود: تهران رشد و پیشرفت خود را در دو دهه گذشته مرهون هدایت شخص مهندس مهدی چمران به عنوان راهبر کانونی شورای شهر تهران بوده است و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نقش‌آفرینی ایشان در این زمینه شود.

محمدخانی با بیان اینکه مهندس چمران چهره محبوب مردمی در میان سلایق مختلف و گروه‌های اجتماعی متنوع است. اظهار کرد: رئیس شورای شهر امروز بزرگوارانه و متواضعانه خواست تا هیچ‌کس ایشان را با شهدا مقایسه نکند، اما برداشت جامعه انقلابی و مردم اصیل تهران این است که مشی و رفتار ایشان همگان را به یاد برادر شهیدش، مصطفی چمران می‌اندازد. هرچند ایشان بزرگوارانه این شباهت را انکار می‌کنند.

سخنگوی شهرداری تهران با یادآوری این نکته که تاکید امروز آقای چمران بر جلوگیری از اختلاف‌افکنی و تشتت آرا همان تأکید همیشگی و چندباره شهردار تهران به همه مدیران شهری درباره پرهیز از اختلاف و اولویت کار و جهاد برای مردم است؛ اضافه کرد: سخنان رئیس شورا و شهردار  تهران بی‌شک راهنمای روشن و نقشه راه مدیران شهری تهران است.

وی در ادامه به نقش محوری و سازنده شخص مهندس چمران از دو جنبه حقیقی و حقوقی در بسیاری از جلسات مدیریت شهری و گفت‌وگوها و سخنرانی‌ها اشاره کرد و گفت: به گواه ناظران و کارشناسان و اهالی رسانه، نقش ایشان در راهبری شورای ششم و مدیریت شهری ویژه و غیرقابل‌انکار است.

محمدخانی تاکید کرد: توصیه‌های پدرانه مهندس چمران برای مدیران شهری فراتر از جایگاه حقوقی و قانونی ایشان، به عنوان فصل‌الخطاب و از جایگاه یک رابطه پدر و فرزندی میان وی و مدیران شهری است.

سخنگوی شهرداری تهران یادآور شد: همانطور که در تاکیدات  امروز مهندس چمران مطرح شد، این موضوع هم یک واقعیت است که مردم برای کار و خدمت و فعالیت جهادی به این ترکیب مدیریت شهری اعتماد کرده و رای داده‌اند. به همین جهت با تاکید همیشگی شهردار تهران اولویت اول، دوم، سوم و آخر مدیران و همه خانواده شهرداری تهران در این دوره شهری، کار و کار و کار است. قطعا مدیریت شهری هیچ اقدامی که موجب شادی دشمنان مردم و انقلاب شود انجام نخواهد داد.

وی در ادامه تاکید کرد: مدیریت شهری ششم تهران از فرصت باقیمانده برای تلاش و کار بیشتر و جهاد شبانه‌روزی استفاده خواهد کرد و ما هم در حوزه اطلاع‌رسانی، امید افزایی را وظیفه خود می‌دانیم.

ممانعت از حضور عضو شورای شهر تهران توسط شهردار منطقه 17

رئیس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران در پایان یادآور شد: مباحث متعددی از منظر سیاسی در نطق پیش از دستور عضو شورای شهر در خصوص عملکرد شهرداری تهران و شخص شهردار تهران مطرح شد، که مرکز ارتباطات شهرداری به منظور تنویر افکارعمومی و شفاف شدن شبهات خود را موظف به پاسخگویی و اطلاع‌رسانی کامل البته به شیوه ایجابی و تبیینی و به فرمایش قرآن کریم جدال احسن و با هدف ایجاد آگاهی عمومی و امیدافزایی به مردم می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • هفدهمین دوره میرمیران و روز معمار
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی