Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، پذیرش مجدد دانشجو در دوره  های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌-‌کاربردی برای ترم تحصیلی آتی  از امروز- چهارشنبه ۱۷ دی ماه - آغاز شد و تا ۲۳ دی ماه ادامه دارد.

این ثبت نام برای پذیرش دانشجو در ظرفیت های خالی مانده دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می شود و پذیرفته شدگان از ترم دوم تحصیلی دانشگاه ها تحصیل خود را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مراکز آموزشی محل پذیرش مراجعه کنند.

متقاضیان باید دارای مدرک یا گواهینامه کاردانی (فوق دیپلم) بوده و حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ نسبت به دریافت مدرک مربوط اقدام کنند.

افرادی که حداکثر تا ۳۰ مهرماه ۹۹ از مقطع کاردانی فارغ التحصیل شده‌اند، لازم است معدل درج شده در گواهی کاردانی را در تقاضانامه ثبت‌نام درج کنند.

آن دسته از متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام دانشجوی سال آخر دوره کاردانی هستند و حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۹ موفق به اخذ مدرک کاردانی خود می‌شوند، مجاز به انتخاب کدرشته محل‌های این مرحله هستند و جهت ثبت معدل کل خود باید میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ مهرماه ۹۹ را در تقاضانامه ثبت نامی درج کنند.

هزینه ثبت نام در این دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ۴۶ هزار تومن اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، ‌ در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی هزار و ۵۱۴ کد رشته‌محل برای این مرحله دانشجو می پذیرد.

برچسب‌ها پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه علمی کاربردی پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه علمی کاربردی پذیرش بدون آزمون سازمان سنجش آموزش کشور دانشگاه علمی کاربردی اخبار کنکور دانشگاه جامع علمی علمی کاربردی ثبت نام ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های موسی لو کهنه در شهرستان بوئین زهرا، غوره در از توابع شهرستان قزوین، توداران و کذلک در شهرستان آبیک پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۸ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم